English

با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور؛

طرح جامع مانا بهزیستی در مشهد رونمایی شد

طرح جامع مانا بهزیستی در مشهد رونمایی شد.

 طرح جامع مانا بهزیستی در مشهد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، طرح جامع مانا بهزیستی ساعاتی پیش با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در مشهد رونمایی شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم رونمایی از طرح جامع مانا در مشهد گفت: لایحه حمایت از افراد دارای معلول بسیار پرمحتوا و کامل است و همه ابعاد زندگی افراد معلول را در بر می گیرد که با توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال 97برای اجرای این طرح 2 هزار میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

 انوشیروان محسنی بند پی، درباره ایجاد فرصت شغلی برای افراد زیرپوشش بهزیستی هم افزود:در 10 ماه گذشته 41هزار و 977  فرصت شغلی در کشور با هدف فراهم شدن زمینه توانمند سازی آنان ایجاد شد .

وی گفت: 20 هزار از این تعداد فرصت شغلی در کشور مربوط به معلولان و بقیه مربوط به معتادان بهبود یافته، فرزندان ترخیص یافته از بهزیستی و زنان سرپرست خانوار بوده است.

رونمایی از  طرح جامع مانا بهزیستی در مشهد

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه زنان در مواجهه با مشکلات آسیب پذیرتر هستند، گفت: بررسی ها نشان می دهد  بیش از 23  درصد جامعه  15 تا 64 سال در کشور دچار نوعی اختلالات روحی و روانی هستند و زنان  از مردان بیشتر در معرض آسیب قرار دارند.

محسنی بند پی رسالت اصلی سازمان بهزیستی را کاهش تصدیگری در درون سازمان دانست و گفت: هم اکنون بیش از 40هزار مرکز به عنوان شرکای اجتماعی با سازمان بهزیستی همکاری می کنند و بیش از 10 هزار موسسه خیریه نیز زیر پوشش و همکار این سازمان هستند.

وی با اشاره به رونمایی از طرح جامع مانا (مشارکت اجتماعی، نهضت اشتغال) افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی در حوزه اشتغال از حلقه های مفقوده در کشور است و ملی شدن این طرح را نوید می دهم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه