English

شهردار دوگنبدان خبر داد

پاک‌سازی محله به محله شهر دوگنبدان به مناسبت ایام نوروز

شهردار دوگنبدان از اجرای طرح پاک‌سازی محله به محله به مناسبت ایام نوروز خبر داد.

پاک‌سازی محله به محله شهر دوگنبدان به مناسبت ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج، دومین نشست ستاد تسهیلات نوروزی با حضور روسای ادارات  در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست مسعود ظفری اظهار کرد: شهرداری دوگنبدان به مناسبت آغاز سال جدید و میزبانی از مسافرانی نوروزی در سال جدید برنامه‌هایی را مصوب و  تدارک دیده است.

 شهردار دوگنبدان ادامه داد:  در جهت  خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافرانی که در ایام نوروز به گچساران سفر می‌کنند، کمیته‌ای با عنوان خدمات شهری و رفاه عمومی در شهرداری دوگنبدان  تشکیل شد و مصوباتی  در این کمیته به تصویب رسید.

 ظفری در ادامه  با بیان اینکه بسیاری از مسافرانی که نمی‌خواهند از اسکان در مدارس و هتل‌ها استفاده کنند، گفت: در این زمینه  شهرداری دوگنبدان برای رفاه و امنیت این مسافران پارک بانوان را برای اسکان خانواده  در این ایام نوروز در نظر گرفته است.

وی ادامه داد:  همچنین  تهیه نقشه و شبکه معابر با نام قدیم و جدید  و مکان‌های اسکان عمومی  با رنگ پررنگ در نقشه‌ای که در جهت راهنمایی مسافران  در ورودی شهر تحویل می‌گیرند نمایان شده است.

 شهردار دوگنبدان  از دیگر برنامه‌های شهرداری در ایام پیش از آغاز سال جدید گفت:  رنگ آمیزی جداول، نصب پرچم، آذین بندی و نصب دو سفره هفت سین در سطح شهر و ایجاد چهار کیوسک راهنمای مسافر با نام از من بپرس از دیگر اقدامات این سازمان است.

 ظفری اذعان کرد: برای ایجاد امنیت در ایام عید ممنوعیت اسکان در پارک‌های محله‌ای  برای مسافران نوروزی از دیگر برنامه‌های شهرداری دوگنبدان است.

 شهردار دوگنبدان با بیان اینکه تهیه و توزیع پلاستیک جمع آوری زباله  و خط‌کشی‌معابر از دیگر اقدامات این سازمان خواهد بود، ابراز کرد: طرح پاک سازی محله به محله قبل از آغاز سال جدید از نخاله‌ای ساختمانی  قدیم و جدید از جمله برنامه‌های شهرداری دوگنبدان است.

 وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک شهری تمامی دست فروشان به منطقه‌ای در پشت از بازار میوه فروشان و مکانی برای پارک خودروهای شهروندان در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه