English

به پاس قدمت بیش از یکصد ساله هنرهای نمایشی انجام گرفت؛

نامگذاری خیابانی در تبریز به نام تئاتر

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از نامگذاری خیابانی تبریز به نام تئاتر خبرداد.

نامگذاری خیابانی در تبریز به نام تئاتر

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز ، سعید حاجی زاده از تغییر نام خیابان خاقانی شمالی به خیابان تئاتر خبر داد و گفت: به پاس قدمت بیش از یکصدو سی ساله هنرهای نمایشی و تئاتر در تبریز، خیابان خاقانی شمالی که محل استقرار قدیمی ترین مرکز تئاتر کشور است به نام خیابان تئاتر نامگذاری شد.

 وی افزود: در آخرین جلسه شورای نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی کلانشهر تبریز که با حضور تمامی اعضا تشکیل شده بود تصمیماتی در خصوص نامگذاری و بررسی اسامی برخی محلات و مناطق شهر اتخاذ شد.

حاجی زاده افزود: در این جلسه علاوه بر علاوه بر نامگذاری خیابان خاقانی شمالی نیز به نام خیابان تئاتر تبریز، مرکز همایش های بین المللی تبریز به نام استاد شهریار نامگذاری شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز افزود: از دیگر مصوبات جلسه شورای نامگذاری، تعیین اسامی معابر کوی گلستان واقع در جنوب غربی پل سرداران فاتح را نیز می‌توان اشاره کرد.

ساختمان شهرداری تبریز

تغییر نام خیابانی در تبریز به نام شهید مدافع حرم

 وی افزود: تصویب تغییر نام کوی پارس واقع در خیابان طالقانی به نام شهید مدافع حرم حامد جوانی نیز از دیگر مصوبات جلسه اخیر کمیسیون نامگذاری شورای نامگذاری بود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: یکی دیگر از مصوبات جلسه اخیر شورای نامگذاری کلانشهر تبریز، نامگذاری پل غیر همسطح واقع در اتوبان پاسداران در تقاطع کوی نصر به ولیعصر 2 ، به نام تقاطع غیر همسطح ولیعصر (عج) بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی