English

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد:

شهرداری در حوزه فضای سبز مثبت عمل کرده است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد فعالیت های شهرداری در حوزه فضای سبز را مثبت ارزیابی کرد.

شهرداری در حوزه فضای سبز مثبت عمل کرده است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد در گفت و گو با خبرنگار موج مشهد گفت: شهرداری مشهد باوجود تمام تنگناها، معضلات و مشکلات در حوزه کاشت، داشت، نگه داری و گسترش فضای سبز مثبت عمل کرده است.

محمدحسین ودیعی افزود: گام موثر بعدی که شهرداری مشهد در حوزه فضای سبز لازم است بردارد تقویت فرهنگ ساری در زمینه درخت کاری و حفاظت از محیط زیست است که متاسفانه در این زمینه ما شاهد رفتارها و ضعف هایی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم عزیز و همشهریان گرامی ما باید به این باور برسند که درختان جزئی از زندگی آن ها هستند که لازم است که جهت حفظ، رشد و نگه داری آن ها تلاش کنند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، ‌سرمایه گذاری و مشارکت های شورای شهر مشهد در ادامه گفت: همه ما قبول داریم که امروزه ریه های مردم به شدت آزرده از آلودگی های فراوان شهرهای بزرگ است و یکی از راه کارهای ترمیم و التیام این درد و این رنج عظیم کاشتن درختان و گیاهان سبز است.
درختکاری

ودیعی افزود: هر درختی که ما می کاریم به ریه های خودمان کمک می کند و اینگونه نیست حاصل کار را خودمان نچشیم و منافع آن برای دیگران باشد؛ هرچند که درختان برای همه دارای منافع هستند.

منتخب مردم مشهد در شورای شهر پنجم خاطر نشان کرد: به نظر می رسد دو گام اساسی در ترویج فضای سبز شهری لازم است برداشته شود که اولین گام را می توان در حفظ و نگه داری درختان موجود و آبیاری، رسیدگی و مراقب از آن ها دانست.

وی گفت: دومین گام ضروری کاشت درختان جدید و حفاظت از آن ها در به ثمر رسیدن است که نه تنها مدیریت شهری بلکه تمام نهادها باید در راستای آن گام بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی