English

مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب:

تاسیسات قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور و خاورمیانه به روز رسانی شد

مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب گفت: تأسیسات قدیمی و فرسوده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با طراحی مهندسین داخلی کشور به روز رسانی شد.

تاسیسات قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور و خاورمیانه به روز رسانی شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با قدمتی بیش از 109 سال قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور و خاورمیانه است.

مطابق با جدیدترین استاندارد ها و فن آوری های روز  تأسیسات قدیمی و فرسوده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به روز رسانی شد.

بیژن عالی پور در این خصوص افزود:  با توجه  به قدمت اماکن صنعتی  شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان  تمامی تأسیسات فرآورش نفت از طریق مهندسین و کارشناسان ایرانی برای این شرکت طراحی شد.

وی تصریح کرد : تأسیسات انجام شده  شامل کارخانه های متمرکز بهره برداری و نمک زدایی نفت و همچنین تزریق گاز  است در مناطق مختلف همچون هفت شهیدان مسجدسلیمان – لالی – لب سفید – قلعه نار – کبود – هفتکل و نفت سفید توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب احداث شده و وارد مدار خدمت شده اند.

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  یادآور شد: برخی از این واحدها همچون نمک زدایی متمرکز هفتکل و نفت سفید یا بهره برداری هفتکل وارد مرحله ی پیش راه اندازی شده و بزودی افتتاح می شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر شرکت بهره بردارى نفت و گاز مسجد سلیمان داراى  11واحد بهره بردارى، ٤ ایستگاه تقویت و تزریق گاز و 3 کارخانه نمک زدایی در محدوده اى به طول 410 کیلومتر فعالیت مى نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه