English

مدیر شعب بانک مسکن خوزستان:

پرداخت الکترونیکی عوارض در آزاده راه اهواز - بندرامام فعال است

مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی و آغاز سفرهای نوروزی مردم، شعب منتخب بانک مسکن آماده ارائه «برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض» هستند.

پرداخت الکترونیکی عوارض در آزاده راه اهواز - بندرامام فعال است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی اصغر نادری اظهار کرد: در آستانه آغاز تعطیلات نوروزی و سفرهای نوروزی مردم که هر ساله در این روزها به اوج خود می رسد، یکی از مواردی که می تواند باعث تسهیل در سفر شود، داشتن «برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض» جاده ای است.

وی افزود: بانک مسکن با همکاری وزارت راه و شهرسازی، اقدام به راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیک عوارض در محل ایستگاه های مختلف کشور مثل تهران - قم، تهران – پردیس و آزادراه اهواز - بندرامام خمینی کرده است.

نادری توضیح داد: همه رانندگان خودروهای سواری کشور با تهیه یک «برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض» از شعب بانک مسکن و نصب آن پشت شیشه خودرو، می توانند از مزایایی مثل عبور بدون توقف از خطوط اختصاصی این پروژه در محل ایستگاه های عوارضی و در نتیجه کاهش زمان سفر و مصرف سوخت، حذف پرداخت پول نقد و امکان مدیریت تعداد عبور و پرداخت ها با مشاهده تراکنشهای مرتبط استفاده کنند.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان اظهار کرد: با ورود خودروهای دارای «برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض» به خطوط اختصاصی این سامانه در ایستگاه های عوارضی کشور، تجهیزات مرتبط نصب شده در خطوط عوارضی، با قرائت شناسه برچسب، اطلاعات لازم را به مرکز کنترل و سرور مرکزی سامانه ارسال کرده و مبلغ عوارض متناسب با نوع خودرو از حساب پیش پرداخت برچسب کسر می شود. پلاک خودروهایی که فاقد «برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض» بوده و یا برچسب آنها فاقد اعتبار کافی باشد ثبت و جریمه قانونی برای آنها صادر می شود.

نادری تصریح کرد: محل نصب برچسب وسط شیشه جلو، از سمت داخل خودرو، پشت آینه در ناحیه نقطه سیاه و با فاصله از قاب بالایی شیشه است به گونه‌ای که نوشته روی برچسب از داخل خودرو قابل خواندن باشد.

وی همچنین بیان کرد: مشاهده موجودی حساب «برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض» ازطریق اینترنت و مراجعه به سایت: www.maskan-avarezi.ir و ورود به بخش کاربران سامانه امکان پذیر است.

مدیر شعب استان خوزستان گفت: در شرایط فعلی اغلب شعب بانک مسکن در استان خوزستان امکان ثبت نام برای «برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض» را دارند ولی در شعب مرکزی اهواز، جوادالائمه (زیباشهر) اهواز، باهنر اهواز، مرکزی ماهشهر، خلیج فارس ماهشهر، صنعتی ماهشهر، مرکزی بندرامام خمینی، امام حسین بندرامام خمینی، شادگان، هندیجان، مرکزی آبادان، مرکزی خرمشهر، رامشیر و امیدیه امکان ثبت نام و دریافت اصل برچست به صورت فیزیکی نیز وجود دارد.

نادری همچنین گفت: در حال حاضر تهیه برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض به روش های مختلفی مثل خرید از سامانه اینترنتی، مراجعه حضوری به نمایندگان مجاز فروش برچسب، ایستگاه عوارض مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی عوارض و شعب منتخب بانک مسکن امکانپذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی