English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

هر اصفهانی در ماه ۳۶۰ تومان صدقه می‌دهد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: سرانه ماهیانه پرداخت صدقه توسط هر اصفهانی 364 تومان است.

هر اصفهانی در ماه 360 تومان صدقه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا شیران سرانه ماهیانه پرداخت صدقه توسط هر اصفهانی 364 تومان بوده و سهم هر مددجوی تحت حمایت از محل صدقات جمع آوری شده ماهیانه 14 هزار تومان است.

وی در خصوص جمعیت 150 هزار نفری مددجویان تحت حمایت این نهاد اظهار داشت: 6 میلیون نفر جمعیت استان در 10 ماهه سال جاری 21 میلیارد و 745 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند و سرانه پرداخت صدقه توسط هر اصفهانی در ماه به طور میانگین 364 تومان و سهم هر مددجوی تحت حمایت از صدقه ماهیانه فقط 14 هزار تومان است.

پرداخت صدقه

وی افزود: در حال حاضر صدقه در اصفهان به وسیله صندوق‌های صدقه بزرگ، متوسط و خانگی و همچنین با استفاده از روش‌های الکترونیکی، پیامکی و درگاه پرداخت تلفن همراه #031*8877* جمع‌آوری می‌شود.

رشد 79 درصدی کمک های مردمی نسبت به سال گذشته در اصفهان

شیران با بیان این‌که سایر کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب اکرام ایتام و محسنین، زکات و کمک‌های مبتنی بر نیاز جمع‌آوری شده‌اند، تصریح کرد: در 10 ماهه سال جاری مردم نیکوکار استان با احتساب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زلزله‌زدگان به میزان 109 میلیارد و 682 میلیون تومان  مشارکت داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 79 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان درباره رشد بیش از 20 درصدی پرداخت‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین، گفت: شهروندان اصفهانی در 10 ماهه امسال قریب به 22 میلیارد تومان در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به صورت نقد و کالا کمک کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه