English

با حضور مسوولان کشوری و استانی؛

معارفه رئیس جدید دانشگاه یاسوج برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه یاسوج با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.

معارفه رئیس جدید دانشگاه یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، قبل از ظهر امروز با حضور شریعتی‌نیاسر معاونت آموزشی وزارت علوم، نظری معاون سیاسی استاندار، گوهرگانی معاون امور اقتصادی روسای دانشگاه‌های استان، مدیران‌کل ادارات، حجت‌الاسلام پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری و جمعی زیادی از اساتید و کارکنان دانشگاه مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه یاسوج برگزار شد.

مدیریت کردن در استان کهگیلویه و بویراحمد سخت است

حجت‌الاسلام مقدم نماینده ولی فقیه در دانشگاه یاسوج در این مراسم با تسلیت جان باختگان سانحه هوایی یاسوج، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد انسان‌های شاخص و شایسته‌ای دارد و تغییر مدیران امر طبیعی است.

وی با بیان اینکه نیت انسان‌ها در انجام کارها مهم است، افزود: آقای دکتر رحیمی و دکتر رمضانی تلاش و توان خودشان را برای انجام کارها در این دانشگاه انجام دادند و امیدوارم تلاش‌های آنان در دانشگاه مرکز استان سبب عاقبت به خیری خودشان و فرزندانشان باشد.

حجت‌الاسلام مقدم با بیان اینکه تودیع و معارفه‌ها زودگذر است، بیان کرد: اگر انسان‌ها مسوولیت‌ها را تکلیف بدانند، تغییرها برای آنها ثواب هم دارد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد استان عشیره‌ای و طایفه‌ای است، گفت: مدیریت کردن در استان کهگیلویه و بویراحمد سخت است و به دلیل مسائل قومی و قبیله‌ای توقعات گوناگونی از یک مدیر دارند، لذا هر کس در اینجا کار کند، در تهران حتماً می‌تواند مدیریت کند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه یاسوج تصریح کرد: اینجا استان کوچک و طایفه‌ای است و به همین دلیل مردم اینجا بسیار مطالبه‌گر هستند و  عمر مدیریت‌ها هم کوتاه است.

وی گفت: در مورد دانشگاه این‌ روزها کسبه‌ها هم نظر می‌دهند.

مرا برای مسائل دانشگاه یاسوج «سین جیم» کنید، اما توصیه نکنید چه نیروی بیاید و یا برود / مدیر کارتابلی به درد نمی‌خورد

احمد عریان دانشگاه یاسوج

احمد عریان رئیس جدید دانشگاه یاسوج در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس این دانشگاه، اظهار کرد: مرا برای مسائل دانشگاه یاسوج و پیشرفت آن «سین جیم» کنید، اما به من توصیه نکنید که چه نیروی را بیاورم و چه نیروی را نیاورم.

عریان تاکید کرد: در بکارگیری مدیران آینده دانشگاه تخصص، تعهد و کارشناس بودن و همچنین دارای آمادگی در شرایط سخت را ملاک قرار می‌دهم.

وی با بیان اینکه دانشگاه با مدیران کارتابلی نمی‌چرخد، افزود: نمی‌توان داخل اتاق نشست و دانشگاهی به این بزرگی را اداره کرد، لذا مدیران دانشگاه یاسوج باید بیرون بزنند از اتاق‌های خودشان و با تعامل با سایر مسوولان، بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران برای پیشرفت استان قدم بردارند.

رئیس جدید دانشگاه یاسوج نفت، منابع طبیعی، گاز و گردشگری را از مزیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: باید آستین‌ها را بالا بزنیم و برای این استان تلاش کنیم.

وی گفت: به حق آقای رحیمی زحمات زیادی برای دانشگاه یاسوج کشیده‌اند و من تشکر می‌کنم و از تجربیات ایشان نیز استفاده خواهم کرد.

به گزارش موج، احمد عریان طی حکمی از سوی وزیر علوم به عنوان رئیس دانشگاه یاسوج منصوب شد. همچنین از خدمات محمودرضا رحیمی رئیس سابق این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه