English

تازه‌ترین اثر ساسان والیزاده با عنوان «نامه لرستان» منتشر شد

کتاب «نامه لرستان»، جدیدترین اثر ساسان والیزاده «نویسنده، روزنامه‌نگار و پژوهشگر لرستانی» منتشر شد.

تازه‌ترین اثر ساسان والیزاده با عنوان «نامه لرستان» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، جدیدترین اثر ساسان والیزاده با عنوان «نامه لرستان» منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان به فرهنگ، تحقیق و پژوهش قرار گرفت.

گفتنی است که این اثر، دارای اطلاعات منحصر به فرد و اسناد منتشر نشده‌ای از لرستان است

روزشمار تاریخ لرستان، گزیده جراید عصر پهلوی درباره لرستان، مباحثی پیرامون جایگاه زبان های بومی لرستان، لرستان در خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و مهذب الدوله وزیر خارجه عصر پهلوی، اسنادی از سابقه احزاب لرستان، گفتگوهایی با سرآمدان موسیقی لرستان، اساطیر در قصه های بومی لرستان، یادداشت‌هایی درباره شخصیت‌های فرهنگی لرستان، مقالاتی درباره ایلات و طوایف، چکیده دو سفرنامه مهم عصر قاجار به لرستان، گزارش‌هایی درباره نویسندگان لرستانی و گزارش‌هایی ممیزی آثار ایشان در رژیم گذشته، بخش هایی از این اثر ارزنده است.

همچنین چند گفتگوی خواندنی درباره تاریخ فعالیت های فرهنگی در لرستان و چکیده اسناد وضعیت لرستان در جنگ جهانی دوم و یادداشت هایی درباره تاریخ رجال لرستان از دیگر بخش های این کتاب است که می‌توان به آن اشاره کرد.

ساسان والیزاده

ساسان والیزاده از نویسندگان و پژوهشگران  لرستانی است که پیش از این، آثار مختلفی از او چاپ و منتشر شده است.

مجموعه ترانه‌های زنان زاگرس(ژیا) ، آثار برتر موسیقی ایران، کتاب شناخت لرستان، شناخت نامه نویسندگان لرستان، سفرنامه معین السلطان و دو مجموعه شعر از جمله آثار این نویسنده لرستانی است.

کتاب «نامه لرستان» شامل 50 مقاله و یادداشت است که در 432 صفحه در قطع وزیری توسط انتشارات برداشت با قیمت 35000 تومان به چاپ رسیده است و از طریق فضای مجازی و آی دی @bluesky8232 قابل دسترسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه