English

به‌منظور تنظیم بازار شب عید؛

توزیع ۱۴۹۰ تن برنج طرح نوروزی در فروشگاه‌ها و تعاونی‌های مصرف کرمانشاه

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور گفت: 1490 تن برنج طرح نوروزی به‌منظور تنظیم بازار شب عید در استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

توزیع 1490 تن برنج طرح نوروزی در فروشگاه‌ها و تعاونی‌های مصرف کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مظفر رحیمی بابیان این مطلب که توزیع برنج طرح نوروزی در آستانه ایام نوروز 97 در راستای تنظیم بازار در این ایام است، ابراز داشت: تأمین شبکه مصرف و تنظیم بازار کالاهای اساسی همچون برنج طرح نوروزی در سطح استان باهدف ایجاد ثبات نسبی، از طریق شبکه فروش سراسری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف سراسری و محلی آغازشده است.

رحیمی عنوان کرد: تاکنون بیش از 376 تن از انواع برنج طرح نوروزی با هماهنگی کمیسیون تنظیم بازار کرمانشاه و همکاری سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان توزیع‌شده است که نرخ مصوب آن برای مصرف‌کننده برای برنج هندی 1121، برنج هندی PR11 و برنج تایلندی سومالی به ترتیب برابر با هر کیلو 56 هزار، 26 هزار و 39 هزار ریال برنامه‌ریزی و به فروش می‌رسد.

بیش از 2800 تن برنج به کرمانشاه واردشده است

تاکنون بیش از 2800 تن برنج به کرمانشاه واردشده است

مدیرعامل شرکت غله کرمانشاه بابیان این مطلب که از ابتدای سال تا قبل از اجرای طرح توزیع برنج نوروزی 1328 تن از اقلام خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تحویل‌شده است، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 2835 تن برنج به استان واردشده که 1704 تن از این میزان توزیع‌شده است.

رحیمی از توزیع 50 تن شکر از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد و گفت: ارقام برنج طرح نوروزی مصوب و قابل‌اجرا در کلیه مراکز خرید طرف قرارداد هستند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی می‌توانند با شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت رسیدگی تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه