English

شهردار سنندج خبر داد:

دوشیفته شدن ساعت کاری شهرداری های مناطق ونواحی منفصل شهری

شهردار سنندج گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهره مندی شهروندان از تسهیلات طرح تخفیف عوارض ساختمانی، ساعت کاری مناطق سه گانه و نواحی منفصل شهری شهرداری سنندج افزایش یافت.

دوشیفته شدن ساعت کاری شهرداری های مناطق ونواحی منفصل شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،حشمت الله صیدی اظهار داشت: ساعت کار شهرداری مناطق سه گانه افزایش یافت.

شهردار سنندج اظهار داشت: همواره در اسفند ماه  حجم مراجعات شهروندان جهت انجام امورات اداری  و پرداخت عوارض نوسازی و  ساختمانی  افزایش می یابد.

 حشمت الله صیدی بیان کرد: با توجه به اینکه تخفیف های مناسبی برای شهروندانی که اقدام به پرداخت عوارض خود می کنند در نظر گرفته شده و با هدف ارائه خدمات بیشتر و بهره مندی شهروندان از تسهیلات طرح تخفیف عوارض ساختمانی ساعت کار شهرداری مناطق سه گانه و نواحی منفصل تا پایان اسفند ماه بصورت دو شیفت کاری افزایش یافت.

شهردارسنندج عنوان کرد: تمام واحدهای اداری شهرداری مناطق و نواحی منفصل تا پایان اسفند ماه صبح ها تا ساعت 13 و بعدازظهرها هم تا ساعت 18:30 آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

  شهروندانی که تا پایان  اسفند ماه سالجاری اقدام به پرداخت عوارض خود کنند می توانند از طرح تخفیف 15 در صدی بهره مند شوند.

وی عنوان کرد: براساس مصوبه شورای شهر و با هدف تجلیل از شهروندان خوش حساب که اقدام به پرداخت عوارض خود نموده اند جوایز هم در نظر گرفته شده است.

 صیدی اعلام کرد: علاوه بر تخفیف های در نظر گرفته برای شهروندان خوش حساب جوایزی نظیر  دوچرخه و همچنین  خرید بسته های آموزشی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

شهردار سنندج به شهروندان توصیه نمود: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال شاهد افزایش حجم مراجعات مردمی به شهرداری  هستیم و با هدف بهره مندی از این تخفیفات و جوایز خوش حسابی، پرداخت عوارض خود را به روز های پایانی سال موکول نکنند.

 صیدی ابراز امیدواری نمود: با فرهنگ سازی مناسب و همچنین تعامل و مشارکت شهروندان در پرداخت بموقع عوارض مجموعه مدیریت شهری هم بتواند خدمات شایسته ارائه نموده و همچنین در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر اقدامات اساسی را صورت دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه