English

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کردستان عنوان کرد:

ظرفیت نمایشگاه ها در جهت توسعه اقتصادی کردستان باشد/با نمایشگاه های بدون مجوز برخورد قانونی می شود

ریس سازمان صنعت،معدن وتجارت گفت:در جهت بهره گیری بهینه از ظرفیت نمایشگاه ها برای توسعه اقتصادی در کردستان، بحث نظام مند کردن نمایشگاه ها را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه در حال حاضر شاهد قانونمند بودن آن در استان هستیم.

ظرفیت نمایشگاه ها در جهت توسعه اقتصادی کردستان باشد/با نمایشگاه 
های بدون مجوز برخورد قانونی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،محمد دره وزمی اظهار داشت:برای بهره گیری از ظرفیت نمایشگاه ها در جهت توسعه اقتصادی در کردستان، بحث نظام مند کردن نمایشگاه ها را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه در حال حاضر شاهد قانونمند بودن آن در استان هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در چهارمین جلسه کمیته بررسی و صدور مجوز نمایشگاهی استان گفت: اولویت اصلی ما در زمینه برگزاری نمایشگاه، جمع کردن رویه ناصواب نمایشگاه های بدون مجوز، تمرکز کلیه نمایشگاه های برپا شده در محل نمایشگاه های بین المللی کردستان و ساماندهی مجوز برگزاری نمایشگاه های تخصصی و عمومی بود.

محمد دره وزمی تصریح کرد: در هر جامعه برای مقابله با فساد لاجرم باید به نظم و انضباط روی آورد. لذا ما برای بهره گیری از ظرفیت نمایشگاه ها در جهت توسعه اقتصادی در کردستان، بحث نظام مند کردن نمایشگاه ها را در دستور کار قرار داده و خوشبختانه در حال حاظر شاهد قانونمند بودن آن در استان هستیم.

 رسالت اصلی نمایشگاه ها باید توسعه بنگاه های تولیدی و خدماتی ، توسعه صادرات  محصولات استان و کشور، معرفی تکنولوژی های جدید و برتر، جذب گردشگران مختلف و در نهایت گام نهادن در توسعه همه جانبه در استان باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان ساخت: اگر شرکت های مجری در برگزاری نمایشگاه تنها به انتفاع خود اکتفا نموده و به کارکردهای نمایشگاه و نقش این صنعت در توسعه کردستان بی توجه باشند، این روند مد نظر این سازمان نیست و برای جلوگیری از بی راهه رفتن ظرفیت نمایشگاهی اقدامات قانونی را بعمل خواهیم آورد.

دره وزمی گفت: برگزاری نمایشگاه در کردستان باید منطبق بر واقعیات استان باشد. لذا نباید در برگزاری نمایشگاه های تخصصی اقدام به تغییر گروه کالایی، اقدام به فروش کالا، برگزاری بی کیفیت نمایشگاه و اقدامات خارج از عرف و قانون بعمل آید.

وی تاکید کرد: شرکت های مجری برگزاری نمایشگاه باید با اقدام درست و حرکت در راستای بازاریابی برای خدمات و کالاهای تولیدی استان ، جذب شرکت های قوی و مطرح کشور و استفاده از علم روز در جهت هرچه پربارتر برگزار کردن نمایشگاه ها اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه