English

در راستای نقش فزاینده روابط عمومی در راهبری برنامه های تولید و تجارت؛

کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه رابطان واحد روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه رابطان واحد روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت گیلان در راستای نقش فزاینده روابط عمومی در راهبری برنامه های تولید و تجارت؛ در رشت برگزار شد.

کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه رابطان واحد روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، امروز کارگاهی آموزشی در زمینه تکنیک های خبر و خبرنویسی در سالن اجتماعات ساختمان شهید انصاری سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

 در این کارگاه آموزشی که مختص رابطان واحد روابط عمومی ادارات صنعت، معدن و تجارتِ شهرستان های مختلف گیلان بود، نمایندگان شانزده شهرستان این استان حضور داشتند. 

محمد بداشتی، مشاور رئیس و مسئول واحد روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ابتدای دوره مذکور اظهار داشت: قبل از هر رسالت اداری در حوزه روابط عمومی، وظیفه و مسئولیت اجتماعی این شغل بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از اقتصاد گیلان در حوزه صنعت، معدن و تجارت گیلان فعال است و بنابراین در هنگام اطلاع رسانی درباره فعالیت ها و عملکرد سازمان باید نگاه علمی حاکم شود. به گفته وی، آموزش تکنیک های خبرنویسی موجب ارتباط گیری بهتر با مردم و اطلاع رسانی صحیح است.

بداشتی با اشاره به اینکه آینده ما می تواند به مثابه گذشته بر روی زندگی امروز و آیندگان ما اثرگذار باشد، عنوان کرد: در حوزه روابط عمومی با طرح ایده و برنامه به مدیران می توانیم نقش فزاینده ای در ارائه خدمات مطلوب و راهبری برنامه های تولید و تجارت ایجاد نمائیم.

تاکید بر نقش هوشمندی در تدوین اخبار

تاکید بر نقش هوشمندی در تدوین اخبار

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بر نقش هوشمندی در تدوین اخبار تاکید کرد و گفت: تفکر استراتژیک در اطلاع رسانی برای ایجاد پویش و فرهنگ متناسب  و هم راستا با تولیدات داخلی، در توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال ضروری و اثربخش است و حتی یک اقدام کوچک می تواند اثر پروانه ای خود را در بخشی دیگر از تولید و تجارت بروز دهد.

وی با اشاره به ارائه دروس خبرنویسی، عکاسی خبری، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و روابط عمومی در نخستین دوره تربیت خبرنگار حوزه صنعت و معدن استان گیلان، افزود: همکاران ما از شهرستان های مختلف استان در دوره مذکور با هدف ارتقاء سطح اطلاع رسانی عرصه تولید و تجارت شرکت کردند.

بداشتی با بیان اینکه گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان در دوره آموزش مذکور اعطا می‌شود، تصریح کرد: ما نیازمند رویکرد حرفه ای در روابط عمومی ها هستیم و این دوره آموزشی به صورت مجازی ادامه پیدا می کند و شرکت‌کنندگان در یک دوره شش ماهه به تکمیل آموخته های خود می پردازند.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه روابط عمومی علاوه بر اینکه یک علم به شمار می‌رود یک هنر است، تاکید کرد: کارشناسان و مدیران روابط عمومی درون و برون یک سازمان را به هم پیوند می‌زنند و پل ارتباطی جامعه با سازمان هستند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه