English

استاندار گیلان هشدار داد

فعالیت اداره ها و سازمان ها پاسخگوی مطالبات مردم باشد

استاندار گیلان بر ضرورت اهتمام اداره ها و سازمان ها به پاسخگویی به مردم تاکید کرد و گفت: این، آخرین اخطاری است که مطرح می کنم؛ لازم است اداره ها و سازمان ها به گونه ای فعالیت کنند که بتوانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

فعالیت اداره ها و سازمان ها پاسخگوی مطالبات مردم باشد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه ستاد گردشگری استان، از عملکرد شرکت آب منطقه ای استان در ارتباط با برخی تصمیم ها انتقاد و اظهار کرد: این، آخرین اخطاری است که مطرح می کنم؛ لازم است اداره ها و سازمان ها به گونه ای فعالیت کنند که بتوانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند. 

وی افزود: کارها را دست اشخاص خاص نمی‌دهیم اما زمینه را برای سرمایه‌گذاری فراهم می کنیم و در عین حال نیز، بر عملکرد آنها به دقت نظارت می شود. 

استاندار گیلان، ادامه داد: در ارائه خدمات کمک می کنیم اما مالکیت انحصاری به کسی نمی‌دهیم. 

سالاری با تاکید بر لزوم انتخاب یک مشاور برای پیاده سازی پروژه های پیش بینی شده در استان گفت: هدف‌گذاری ما بر این تصمیم استوار است و باید نظر مشاوره ای آن، مبنای تصمیم‌گیری‌های بعدی قرار گیرد. 

استاندار گیلان تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری که از قبل پیش‌بینی شده‌اند، توسط سرمایه‌گذار و مشاور، مورد پالایش قرار گرفته و برای اجرایی شدن آماده می‌شوند. 

وی با بیان اینکه مشاور مطالعات انجام شده در استان را تجمیع و بررسی کرده و اعلام نظر می‌کند، افزود: هماهنگی‌ها بین ما و سرمایه‌گذار نیز بایستی از مسیر مشاور باشد. 

سهم بر رانت

رانت انجام نمی دهم

وی در بخش دیگری از سخنانش با تصریح اینکه کاری مبتنی بر رانت انجام نمی دهم، گفت: مدیریت محدوده ای که متعلق به مردم است باید عمومی بماند ضمن آنکه فضا و عرصه برای هر کس که انگیزه و توان انجام کارها را دارد، مهیاست. 

وی گفت: به طور طبیعی اگر سازمان یا اداره ای، در مکانی مالکیت ندارد، نمی‌تواند آن را اجاره دهد.

استاندار گیلان در خاتمه سخنانش به اهمیت مجتمع‌های خدماتی بین راهی اشاره و اضافه کرد: محوریت فعالیت این اماکن باید خدمات‌رسانی باشد و شرکت ذی‌صلاح با مشارکت افراد محلی، کار را در دست گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی