English

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی تاکید کرد؛

نقش موثر جامعه مهندسی به شهرداریها در آبادانی شهرها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ضمن تبریک روز مهندس به کلیه مهندسان زحمتکش بخش های مختلف این نهاد بر نقش موثر جامعه مهندسی در توسعه و آبادانی شهرهای استان تاکید کرد.

نقش موثر جامعه مهندسی به شهرداریها در آبادانی شهرها

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، احمدیزدان پناه بر نقش موثر جامعه مهندسی در توسعه و آبادانی شهرها تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ظهر امروز پنجم اسفند ماه با حضور در شرکت همیار سازه توس، واحد عمرانی وابسته به سازمان همیاری، روز مهندس را به تمامی تلاشگران این عرصه در شرکتها، موسسات و بخش های مختلف این نهاد و جامعه مهندسان کشور به ویژه فعالان این بخش در شهرداریهای خراسان رضویف تبریک گفت. 

وی عنوان کرد: بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان یک شخصیت تاریخی شاخص در حوزه مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، نشان از اهمیت گسترده نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه دارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: این روز بهانه ای است برای تجلیل از استعداد، خرد، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی، چرا که با دست توانمند مهندسان کشور و خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداعات این تلاشگران در عرصه اندیشه و عمل روز به روز شاهد پیشرفت و سازندگی در کشور هستیم.

روز مهندس

وی به نقش مهم و تاثیرگذار فعالان حوزه مهندسی در اکثر شرکتها،  موسسات و واحد های تابعه سازمان همیاری بیان کرد: قطعا تخصص و حرفه مهندسی و تلاش مهندسان شاغل در سازمان در حوزه های عمرانی، صنعتی، تکنولوژیک و ...  نقش بسزایی در پیشبرد اهدافی که در جهت سازندگی، توسعه و پیشرفت شهرهای خراسان رضوی دنبال می شود، داشته است که جا دارد از این تلاش موثر قدردانی کنیم.


ظرفیت بالای نیروی انسانی جامعه مهندسی خراسان رضوی

یزدان پناه به تعامل خوب جامعه مهندسی استان  با حوزه های فعالیتی سازمان همیاری اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه ظرفیت بالایی از نظر نیروی انسانی متخصص در حوزه های گسترده مهندسی در خراسان رضوی وجود دارد که بخش اعظمی از این ظرفیت در بخش های عمرانی و فنی شهرداریها به مدیریت شهری درشهرهای استان کمک میکنند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در بخش های مختلف سازمان همیاری بهترین بهره را از توان و ظرفیت نیروهای متخصص حوزه مهندسی ببریم و  با همت، همدلی و تلاش تمامی دست اندرکاران این حوزه، نقش پررنگتر و موثرترس در آبادانی شهرهای استان و کمک به شهرداریها در پیشبرد اهداف مدیریتی این نهاد ها داشته باشیم.
 

سرپرست شرکت همیار سازه توس نیز ضمن تبریک روز مهندس، عنوان کرد: این شرکت به عنوان واحد عمرانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی که با استفاده از توان بیش از 35 نفر مهندسان فعال و متخصص در زمینه های ابنبه، تاسیسات مکانیکی، برقی و فضای سبز به ارائه خدمات می پردازد.

سازمان همیاری شهرداری مشهدمحمدرضا پرهیخته پور با اشاره به برنامه ریزیهای در حال انجام برای همکاری در چند پروژه عمرانی در شهرهای مختلف استان، بیان کرد: با توجه به رسالتی که سازمان همیاری شهرداری های استان در جهت کمک به تامین نیازهای عمرانی شهرداریهای استان دارد، این آمادگی در شرکت همیار سازه وجود دارد که در بخش اجرایی، عملیاتی و حتی مشاوره ای در پروژه های عمرانی و شهرسازی شهرهای مختلف با شهرداریها همکاری داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه