English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد

عرضه ۱۰ هزار تن تخم مرغ وارداتی در آذربایجان شرقی

از امروز (شنبه 5 اسفند ماه) 10 هزار تن تخم مرغ وارداتی در استان توزیع می شود.

عرضه 10 هزار تن تخم مرغ وارداتی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، کریم مهری با اعلام این مطلب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: این تخم مرغ ها  در شانه دو کیلویی به مبلغ ۱۲۵ هزار ریال از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف در سراسر استان پخش خواهد شد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی افزود: علاوه بر عرضه تخم مرغ، مرغ منجمد نیز به حد کافی در انبار شرکت پشتیبانی امور دام موجود بوده و مردم استان برای تهیه گوشت قرمز و گوشت مرغ در شب عید هیچ گونه نگرانی نخواهند داشت. 

تخم مرغ وارداتی

وی علل اصلی افزایش قیمت مرغ را کاهش جوجه ریزی در واحدهای مرغداری گوشتی و دلیل افزایش قیمت تخم مرغ را تلف شدن تعداد یک میلیون و 800 هزار قطعه مرغ تخم گذار به علت آنفلوآنزای حاد عنوان کرد.

برای ۱۵ واحد مرغداری گوشتی، مجوز تولید صادر شده است

مهری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای ۱۵ واحد مرغداری گوشتی، مجوز تولید صادر شده است که طی آن حدود ۴۱۷ هزار قطعه جوجه ریزی انجام خواهد شد و تولیدات آنها تا چهار ماه آینده وارد بازار می شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین در پایان خاطرنشان ساخت: ۶۰ هزار تن برنج وارداتی ، ۱۰ هزار تن روغن نباتی و شکر در انبارهای شرکت غله ذخیره شده و در فروشگاه های زنجیره ایی و شرکت های تعاونی مصرف عرضه خواهد شد تا مردم برای تهیه اقلام خوراکی پرمصرف در ایام عید کمبودی نداشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه