English

نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

اصفهان شهری پیشتاز در امور عمرانی، زیباسازی و فضای سبز است

نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: اصفهان به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز در امور عمرانی، زیباسازی و فضای سبز مورد توجه تمام شهرهاست.

اصفهان شهری پیشتاز در امور عمرانی، زیباسازی و فضای سبز است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی در حاشیه بازدید شهردار و اعضای شورای شهر اراک از شهر اصفهان اظهار کرد: اصفهان به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز در امور عمرانی، زیباسازی و فضای سبز مورد التفات تمام شهرهاست.

وی افزود: هیچ عزیزی با هر مسئولیتی نیست که وارد اصفهان بشود و دستاوردی از این شهر نداشته باشد. دوستان ما در شهرداری و شورای شهر اراک نیز که در اصفهان میهمان ما بودند به طور قطع با دست پر به شهر خودشان بازمی گردند و می توانند از این تجارب در اراک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این بازدیدها با کمترین هزینه انجام می شود، افزود: در پس پروژه هایی که اجرا می شود مطالعات، تجربیات و هزینه هایی صورت گرفته که به صورت یکجا قابل برداشت است. میهمانان عزیزی که در شهر اصفهان حضور پیدا می کنند می توانند زمینه را برای ورود سایر کارشناسان و مدیران خود فراهم کنند تا با حضور در این شهر از دستاوردهای مختلف آن استفاده کنند.

بازدید شورای شهر اراک

نصر اصفهانی بیان داشت: مدیران شهری در کشور می توانند از تجارب ارزشمند شهرهای دیگر استفاده کنند تا از صرف زمان و هزینه های بیهوده جلوگیری کنند.

نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: در شهر اصفهان برای در اختیار گذاشتن تجارب خود به شهرهای دیگر به هیچ عنوان خساست به خرج نداده و هرآنچه در توان خود داریم را در زمینه های گوناگون که نیاز باشد در اختیار دیگران قرار می دهیم تا ما نیز در ساختن شهرهای ایران سهمی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه