English

به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

دبیرخانه «ستاد سلول های بنیادی استان گیلان» در رشت افتتاح شد

دبیرخانه «ستاد سلول های بنیادی استان گیلان» به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ صبح امروز در مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه (زیر کوچه) رشت افتتاح شد.

 دبیرخانه «ستاد سلول های بنیادی استان گیلان» در رشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، دبیر شورای توسعه علوم فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی استان گیلان در این مراسم اظهار کرد: شورای توسعه علوم و فناوری  سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی استان وظیفه پیشبرد، راهبرد و توسعه این علم و فناوری را در استان بر عهده گرفته است.

راه اندازی ستاد سلولهای بنیادی در گیلان

مهریار حبیبی با اشاره به اهداف این ستاد افزود: شناسایی فعالان حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی استان و برگزاری جلسات هم اندیشی تبادل اطلاعات از اهداف مهم این ستاد است.

وی ادامه داد: این ستاد وظیفه اطلاع رسانی، تسهیل جریان خبری علم، فناوری و نوآوری مربوط به استان در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در سطوح ملی و بین المللی را برعهده دارد.

راه اندازی ستاد سلوهای بنیادین در گیلان

تشکیل ستاد سلول های بنیادی در 21 استان کشور

حبیبی تصریح کرد: این ستاد در سه عرصه توسعه مراکز سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی، توسعه تجارت و بازار محصولات سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی و توسعه دانش و فناوری و منابع انسانی حوزه سلول های بنیادی و پزشکی و بازساختی مشغول به فعالیت می باشد.

به گفته این مسئول، در حال حاضر بیست و یک استان با تشکیل مراکز توسعه این فناوری در کشور مشغول به فعالیت هستند و استان گیلان نوزدهمین استان در پیوستن به این حرکت ملی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه