English

امام جمعه موقت یاسوج:

فرودگاه یاسوج از ابتدا اصولی ساخته نشد

امام جمعه موقت یاسوج گفت: فرودگاه یاسوج بر اساس اصول کارشناسی ساخته نشده است.

فرودگاه یاسوج از ابتدا اصولی ساخته نشد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ایام شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت و به ویژگی‌های آن حضرت پرداخت.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، اظهار کرد: سقوط هواپیما حادثه بسیار تلخ و ناگوار بود و همه مردم خودشان را شریک در غم بازماندگان دانستند.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم با اشاره به تلاش نیروهای امدادی، ارتش و سپاه، افزود: از همه کسانی که تلاش و زحمت کشیده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

مردم و مسوولان پای کار بودند

وی اضافه کرد: در این حادثه مسوولان و مردم همه پای کار بودند که از آنها نیز باید قدردانی کرد.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به فرودگاه یاسوج اشاره و گفت: از همان ابتدا برای ساخت فرودگاه یاسوج کار کارشناسی صورت نگرفته و اصول رعایت نشده بود.

نماز جمعه خرم آباد

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم افزود:  در یک طرف فرودگاه یاسوج  شهرک‌های گلخانه‌ای، در طرف دیگر زندان  و در سوی دیگر شهرک صنعتی قرار دارد.

وی به فرسودگی هواپیمای ای‌تی‌آر نیز گریزی زد و گفت: 25 سال از عمر هواپیمای ای‌تی‌آر می‌گذشت و فرسوده بود و باید قبل از وقوع چنین سانحه‌ای به این موضوع توجه می‌شد.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه اکنون یکی از مسائل مهم دیگر حفظ جان امدادگران است تا آن‌ها دچار سانحه نشوند، افزود: تا به همت مردم و مسؤولان و گروه‌های امدادی هر چه زودتر پیکرهای جان باختگان شناسایی و در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه