English

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد:

دستگاه قضایی با اخلال‌گران نظم‌ و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد کند

دستگاه قضایی با اخلال‌گران نظم‌ و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد کند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ خطیب نماز جمعه خرم‌ آباد با اشاره به دو حادثه تلخ هفته گذشته، گفت: اولین حادثه تلخ، سقوط هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج بود که متاسفانه باعث شد تا 66 سرنشین آن پرواز جان خود را از دست دهند. این حادثه دردناک موجب تاسف و اندوه فراوان ملت ایران شد. لذا به خانواده‌های داغدار و مصیبت‌دیده این حادثه خصوصا خانواده‌های لرستانی تسلیت عرض می‌کنم.

آیت الله سید احمد میرعمادی، تاکید کرد: امیدواریم مسوولان تدابیری را اندیشیده تا دیگر شاهد این‌گونه حوادث تلخ در جامعه نباشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به حادثه اتفاق‌افتاده در شب شهادت حضرت فاطمه(س) و ایجاد آشوب خیابان پاسداران، یادآور شد: در شب شهادت حضرت زهرا(س) عده‌ای فریب‌خورده، تندرو، متعصب جاهل و اغتشاش‌گر داعشی مسلک، آشوب به‌پا کردند.

امام جمعه خرم آباد، ادامه داد: این افراد درخواست آزادی فردی سارق را داشتند و به‌همین دلیل دست به آشوب زدند که البته بیگانگان نیز بر این آشوب دامن زدند.

نیروی انتظامی در آشوب خیابان پاسداران، خویشتنداری کرد

وی با بیان اینکه در جنایات وحشیانه این افراد 5 نفر از نیروی‌های انتظامی و بسیجی به شهادت رسیدند، گفت: در این آشوب ابتدا نیروی انتظامی خویشتن‌داری کرده که آشوب‌گران از این خویشتن‌داری سوء‌استفاده کرده و رفتار زشت و اعمال زننده‌ای از خود سر دادند.

میرعمادی، افزود: این افراد خسارات فراوانی را به اموال عمومی وارد کردند که نیروی انتظامی با قاطعیت وارد شد و ماجرا را خاتمه داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تقدیر صمیمانه از نیروی انتظامی و بسیج در برخورد با اغتشاش‌گران، بیان داشت: کجای دنیا سراغ دارید که برهم‌زنندگان نظم‌ و امنیت جامعه، 5 نفر از نیروهای مسلح را به شهادت برسانند اما از آن‌ها یک نفر کشته نشود و این افتخار بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

دستگاه قضایی با اخلال‌گران نظم و امنیت برخورد قاطع کند

ایشان با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلال‌گران نظم و امنیت، افزود: تعدادی از آشوب‌گران که نظم‌وامنیت را برهم زدند و 5 نفر را به شهادت رساندند دستگیر شدند که از دستگاه قضایی می‌خواهیم با اخلال‌گران نظم‌ و امنیت با قاطعیت برخورد نماید.

امام جمعه خرم آباد، یادآور شد: انتظار مردم از دستگاه قضا، قاطعیت است، در ماجرای مفسدان اقتصادی قوه قضاییه برخورد قاطع نداشت و حداقل نسبت به کسانی که 5 تن از عزیزان را به شهادت رساندند عوامل اخلال‌گر را به اشد مجازات برسانند.

سید احمد میرعمادی، تاکید کرد: صبر مردم حدی دارد، تا کی مفسدان اقتصادی و اختلاس‌گران آزاد باشند، انتظار می‌رود این‌بار دستگاه قضا امتحان خود را به خوبی پس دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه