English

رئیس هیئت نجات غریق خوزستان:

وزارت نیرو هیچ برنامه عملیاتی برای ساماندهی رودخانه های خوزستان ارائه نداد

رئیس هیئت نجات غریق خوزستان گفت: وزارت نیرو هیچ برنامه ریزی برای ساماندهی رودخانه های خوزستان و کاهش آمار غرق شدگان نداشته است. آنها فقط در حد حرف و حدیث سخن گفته و هیچ برنامه عملیاتی انجام نداده اند.

وزارت نیرو هیچ برنامه عملیاتی برای ساماندهی رودخانه های خوزستان ارائه نداد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان حرحاجیان سعیدی در حاشیه سفر وزیر ورزش به خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آموزش و نظارت بر استخرها و اماکن آبی از جمله وظایف این هیئت است و خوشبختانه مقام برتر کشور را طی دو سال اخیر داشتیم.

وی گفت: در خوزستان 110 استخر فعال داریم ولی متأسفانه در برخی از شهرهای محروم حتی یک استخر نداریم.

حاجیان سعیدی با اشاره به اینکه یک هزار و 800 نفر منجی نجات غریق در خوزستان داریم، بیان کرد: روزانه بر تعداد مغروقین در خوزستان افزوده می شود و این امر هم به ساماندهی نداشتن در رودخانه های استان است.

وی گفت: با توجه به کانال های آبی بدون متولی و رودخانه های بسیار در خوزستان تعداد مغروقین افزایش پیدا می کند.

رئیس هیئت نجات غریق خوزستان گفت: مردم خوزستان در گرمای بالا با فقر مفرط مجبور به استفاده سنتی از رودخانه ها و کانال های آبی برای شنا هستند.

وی بیان داشت: وزارت نیرو هیچ برنامه ریزی برای ساماندهی رودخانه های خوزستان و کاهش این آمار غرق شدگان نداشته است؛ آنها فقط در حد حرف و حدیث سخن گفته و هیچ برنامه عملیاتی انجام نداده اند.

ساماندهی سواحل در وزارت کشور فقط برای خط شمال است

حاجیان ادامه داد: ساماندهی سواحل در وزارت کشور در حال انجام است ولی برنامه های آنها فقط برای خط شمال است و متأسفانه خوزستان در زمینه مغروقان در جایگاه اول کشور را دارد.

وی خاطر نشان کرد: تقاضا داریم تا یک استخر اختصاصی را برای هیئت نجات غریق معین کنند تا بتوانیم منجیان نجات غریق بیشتری در خوزستان آموزش دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه