English

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد

ضرب و شتم کادر درمانی بیمارستان فارابی توسط خانواده متوفی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جزئیات ضرب و شتم کادر درمانی بیمارستان فارابی با خانواده یک متوفی را تشریح کرد.

ضرب و شتم کادر درمانی بیمارستان فارابی توسط خانواده متوفی

به گزرارش خبرنگار موج از اصفهان، کیانوش جهان‌پور با تایید ضرب و شتم پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی توسط خانواده یکی از بیماران فوت شده در این بیمارستان اظهار کرد: این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاده است. بیمار فوت شده فردی ۶۵ ساله بوده که از استان خوزستان برای درمان در بخش روانپزشکی این بیمارستان بستری بود.

ضرب و شتم پزشک

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه این متوفی دارای ۱۱ فرزند بوده است، گفت: این بیمار در ادامه روند درمان مشکوک به "آمبولی" بود که برای تشخیص بهتر و پیگیری درمان به بخش داخلی منتقل شد و علی رغم همه اقدامات صورت گرفته با توجه به مشکلات جسمانی دچار ایست قلبی و ریوی شد و پس از عدم پاسخگویی بدنش به عمل احیا جان باخت.

وی با بیان اینکه این بیمار در زمان بستری بودن در بخش داخلی چهار بار توسط متخصص ویزیت شده است، اظهار کرد: همراهان پس از اطلاع یافتن از مرگ پدرشان به کادر بیمارستان از جمله پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی حمله کرده و علاوه بر وارد کردن آسیب جسمانی به این کادر به بخش زیادی از تجهیزات بیمارستان از جمله دستگاه الکتروشوک خسارات زیادی را وارد کردند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه حال عمومی پزشک و کادر پزشکی بیمارستان در حال حاضر مساعد است، افزود: باید توجه داشت که در گذشته نیز چنین اتفاقاتی وجود داشته که به دلیل عطوفت پزشکان تا انتها پیگیری نمی‌شد و این بار از دستگاه قضا درخواست داریم تا برخورد جدی در این زمینه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه