English

اول اسفند کرمانشاه میزبان یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران است

یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران به میزبانی کرمانشاه از اول تا 4 اسفند سال جاری با حضور 400 نفر راهنمایان گردشگر کشور به‌منظور معرفی آثار تاریخی و گردشگری استان آغاز به کار می‌کند.

اول اسفند کرمانشاه میزبان یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران همه‌ساله به مناسبت روز جهانی گردشگری برگزار می‌شود و یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران امسال به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش، حدود 400 نفر از راهنمایان گردشگری ایران امروز و فردا وارد کرمانشاه شده و فردا رئیس سازمان میراث فرهنگی، معاون گردشگری سازمان، رئیس انجمن راهنمایان گردشگری ایران و بزرگانی چون جلال‌الدین کزازی، مسعود گلزاری و پرفسور هنکلمن از کشور آلمان ازجمله میهمانان یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران در کرمانشاه خواهند بود.

بازدید از غار قوری قلعه، روستای شمشیر و همچنین بازدید از معبد آناهیتا و دربند صحنه برنامه روز نخست حضور راهنمایان گردشگری در کرمانشاه در رأس برنامه‌های روز اول یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران در کرمانشاه و در روز دوم نیز بازدید از مناطق زلزله‌زده و آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین ازجمله زیج منیژه، کتیبه آنوبانی نی، کاخ خسرو و نخلستان‌های قصرشیرین را برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد.

معرفی میرجلال الدین کزازی و مسعود گلزاری به عنوان میراث ناملموس کرمانشاه

لازم به ذکر است که در روز سوم حضور راهنمایان گردشگری در کرمانشاه، حضور در تالار برق منطقه‌ای کرمانشاه و سخنرانی پرفسور هنکلمن، جلال‌الدین کزازی و مسعود گلزاری در پنل های تخصصی خواهد بود و در پایان پنل ها کنفرانس خبری، بازدید از مجموعه بیستون و نیز مجمع عمومی کانون سراسری راهنمایان گردشگری برگزار می‌گردد.

در این گزارش آمده است که در آخرین روز از حضور راهنمایان گردشگری در کرمانشاه برنامه اختتامیه در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و پایان‌بخش یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران در کرمانشاه هم بازدید از مجموعه تاریخی تاق بستان کرمانشاه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه