English

کلاهبردار مجازی در خوزستان دستگیر شد

رئیس پلیس فتای خوزستان گفت: شخصی که با درج آگهی در یکی از سایت ‌های تبلیغاتی و ادعای اعطای وام کم بهره از سرمایه شخصی خود، اقدام به کلاهبرداری از تعداد زیادی از شهروندان کرده بود دستگیر شد.

کلاهبردار مجازی در خوزستان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ شاهین حسنوند گفت: در یک مورد شخصی با درج آگهی در یکی از سایت ‌های تبلیغاتی و ادعای اعطای وام کم بهره از سرمایه شخصی خود، اقدام به کلاهبرداری از تعداد زیادی از شهروندان کرده بود.

وی گفت: آگهی دهنده اظهار کرده بود که می‌تواند از طریق یکی از بستگانش که فروشگاه کالای خانگی دارد در حد 200 میلیون ریال وام تهیه کند و برای اخذ وام و تسریع در امور، 7 ‌میلیون و 500 هزار ریال به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌کند.

رئیس پلیس فتای خوزستان بیان داشت: متهم تعداد 2 فقره سفته بدون مهر و امضا برای جلب اعتماد به متقاضیان تحویل داده و پس از اخذ وجه دیگر جوابگو نبوده است.

وی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شکات و طی تحقیقات فنی و پلیسی، کارشناسان پلیس فتا در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نمودند.

حسنوند با بیان اینکه تاکنون تعداد 16 نفر از قربانیان این کلاهبرداری شناسایی شده‌اند اذعان داشت: افرادی که به این نحوه از آن ها کلاهبرداری شده می‌توانند با مراجعه به دادسرای جرایم رایانه‌ای خوزستان و یا پلیس فتا خوزستان شکایت خود را ثبت کنند.

رئیس پلیس فتای خوزستان یادآور شد: شهروندان برای اخذ وام به بانک‌ها، موسسات مالی مراجعه کنند و به هیچ عنوان به این نوع تبلیغات در فضای مجازی توجه نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه