English

پیش بینی مدیریت بحران خوزستان غلط از آب در آمد/دانش آموزان به صف!

با وجود گرد و خاک نواحی (30بهمن)جنوب استان دانش آموزان مدارس نوبت عصر با ناهمانگی مدیران تصمیم گیرنده خاک را نفس کشیدند.

پیش بینی مدیریت بحران خوزستان غلط از آب در آمد/دانش آموزان به صف!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان، باتوجه به پدیده گرد و غبار در قسمت جنوبی استان خوزستان و بنابر اعلام ستاد مدیریت بحران، مدارس و دانشگاه های برخی شهرستان ها تعطیل اعلام شد.

این در حالی است که تا یک ساعت قبل از اعلام ستاد بحران استانداری خوزستان در حالی که گرد و غبار شدید ، مردم را مجبور به استفاده از ماسک های فیلتردار کرده بود،ستاد بحران خبری مبنی بر دایر بودن مدارس را در نوبت عصر اعلام کرد.

مدیریت بحران تنها سخنگو تعطیلی مدارس است

در همین راستا کیامرث حاجی‌زاده مدیر کل مدیریت بحران خوزستان در گفتگو با موج، اظهار کرد: تصمیم گیری درباره تعطیلی شهر اهواز بر عهده کمیته آلودگی هوا است، که هواشناسی، محیط زیست، فرمانداری و ستاد مدیریت بحران عضو آن هستند.

حاجی زاده تاکید کرد: تعطیلی نوبت عصر امروز(30آبان)  مدارس در برخی شهرستان های خوزستان بنابر تصمیم هواشناسی خوزستان رد شد.

حاجی زاده گفت: ما تصمیم گیرنده  نیستیم و تنها سخنگو هستیم. تصمیم گیرنده اصلی مدیریت هواشناسی استان است.

در همین رابطه نیز کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان  به خبرنگار موج گفت: گرد و خاک و اعلام تعطیلی مدارس موجب اعتراض شهروندان و خصوصا اهالی دانش آموزان شد. ما تعطیلی مدارس خوزستان را راهکار این موضوع نمی بینیم.

دقایقی بعد با تقاضای فرمانداران 11 شهرستان مدارس نوبت بعد از ظهر دوشنبه در شهرستانهای آبادان، خرمشهر، اهواز،باوی، کارون، شادگان، ماهشهر، شوش تعطیل شد.

گرد و خاک

براساس مشاهدات میدانی خبرنگار موج، دانش آموزان ابتدایی نوبت عصر شهر اهواز در میان گرد و خاک برای رفتن به مدرسه و بدون اطلاع و سردرگمی مدیران تصمیم گیری با درب های بسته مدارس مواجه شدند.

 

اخبار مرتبط:

تکرار تعطیلی مدارس 12 شهر خوزستان به علت پدیده گرد و غبار

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه