English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان خبر داد

برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۲۴ امامزاده ناحیه یک اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) کلیه بقاع متبرکه ناحیه یک شهرستان اصفهان سیاه پوش و مراسم عزاداری این بانوی بزرگوار در جوار حرم مطهر 24 امامزاده ناحیه یک شهرستان اصفهان برگزار می شود.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در 24 امامزاده ناحیه یک اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور اظهار داشت: در جهت اجرای طرح سوگواره یاس نبوی حرم مطهر امامزادگان جلیل القدر و بقاع متبرکه ناحیه یک شهرستان اصفهان سیاه پوش و مراسم سوگواری این بانوی بزرگوار در جوار حرم مطهر 24 امامزاده برگزار و به صورت ویژه نیز این مراسم در جوار حرم 15 امامزاده شاخص استان برگزار می شود.

سوگواری حضرت زهرا

وی افزود: در همین راستا و براساس برنامه ریزی های انجام شده و با کمک عزاداران حضرت زهرا(س) قرار است پخت سه تن سمنو در جوار حرم مطهرامامزاده سید محمد(ع) پاکوه قهجاورستان برگزار شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ادامه داد: همچنین ویژه برنامه ای نیز تحت عنوان رهروان یاس نبوی نیز در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی جعفر(ع) اصفهان ویژه خواهران همراه با سخنرانی آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو خبرگان رهبری به همراه برپایی محفل عزاداری برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه