English

تندیس سیمین اولین جایزۀ ملی تعالی نگهداری ایران به فولاد مبارکه اصفهان اختصاص یافت

در مراسم جایزۀ ملی تعالی نگهداری که در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد تندیس سیمین اولین جایزۀ ملی تعالی نگهداری ایران به فولاد مبارکه اختصاص یافت.

تندیس سیمین اولین جایزۀ ملی تعالی نگهداری ایران به فولاد مبارکه اصفهان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در مراسم جایزۀ ملی تعالی نگهداری که در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، شرکت فولاد مبارکه با کسب بالاترین امتیاز و با اختلاف مشهود نسبت به سایر شرکت کنندگان، توانست تندیس سیمین جایزه ملی تعالی نگهداری در رشتۀ تخصصی «مدیریت نگهداری دارایی ها» در سال ۱۳۹۶ را از آن خود کند.

مدیر دفتر فنی تعمیرات شرکت فولاد مبارکه در این خصوص گفت: انجمن نگهداری و تعمیرات کشور ضمن الگوگیری از مدلهای تعالی نگهداری و تعمیرات سایر کشورها، مدل جایزۀ ملی تعالی نگهداری را طراحی کرد و فرایند ارزیابی شرکتها براساس این مدل، اولین بار در سال جاری اجرا شد.

رجایی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه با تشکیل تیمهایی از مجموعۀ مدیریتهای مختلف شرکت که مرتبط با معیارهای این مدل هستند، اقدام به تدوین اظهارنامه و ارسال آن به دبیرخانۀ جایزه کرد، تصریح کرد: در همین راستا تیم ارزیابی جایزه از ۲۴ تا ۲۷ دی‌ماه جهت بازدید و ارزیابی شرکت بر اساس این مدل اقدام کرد.

تندیس سیمین فولاد مبارکه

وی خاطرنشان کرد: کمیتۀ داوری جایزه که متشکل از استادان صاحب نام حوزۀ نت کشور و جمعی از متخصصان حوزۀ نت صنعت است، ضمن ارزیابی گزارش ارائه شده توسط تیم ارزیابی، شرایط احراز تندیس سیمین جایزۀ ملی تعالی نگهداری توسط فولاد مبارکه را تصویب کرد.

مدیر دفتر فنی تعمیرات شرکت فولاد مبارکه دریافت تندیس سیمین تعالی نگهداری را حاصل تلاش و همکاری مجموعۀ مدیریت و کارکنان و به ویژه همکاران مجموعۀ نگهداری و تعمیرات شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد با اجرای اقدامات لازم درزمینۀ نقاط قابلبهبود شناسایی شده توسط ارزیابان جایزه و خودارزیابی انجام شده، شاهد تعالی بیش ازپیش در حوزۀ نگهداری داراییهای فیزیکی شرکت باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه