English

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان:

بیش از یک هزار دستگاه گوشی همراه قاچاق در گیلان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از اجرای طرح نظارتی ویژه عرضه کنندگان تلفن همراه و کشف و ضبط تعداد یک هزار و 85 دستگاه گوشی همراه خبر داد.

بیش از یک هزار دستگاه گوشی همراه قاچاق در گیلان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رضا قشلاقی، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح با مشارکت و همراهی بازرسان اتاق اصناف و ماموران پلیس آگاهی در معیت روسای شعب و نمایندگان تعزیرات حکومتی ظرف سه روز در سطح استان برگزار شد و طی آن تعداد یک هزار و 85 دستگاه انواع گوشی همراه قاچاق و لوازم جانبی کشف و پرونده شش تن از متخلفان جهت رسیدگی به شعب ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مطرح شد.

وی افزود:  پس از احضار متهمان و اخذ دفاعیات و تکمیل تحقیقات، تخلف مباشرت در قاچاق کالا محرز تشخیص داده شد و علاوه بر ضبط  گوشی های قاچاق به نفع دولت و پرداخت مبلغ 351 میلیون و 712 هزار و 16 ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

 همچنین از آغاز بازرسی‌های صنفی تعزیرات حکومتی در 15 اسفندماه خبر داد و گفت: تاکنون از سوی شهروندان و دستگاه‌های نظارتی احتکار کالا و اقلام گزارش نشده است.

قشلاقی از تشدید سرکشی و بازدید در مجامع صنفی و خدماتی در ایام منتهی به پایان سال با همکاری اتاق اصناف، صنعت و معدن، بهداشت و درمان خبر داد و اظهار کرد: بازرسی‌های تعزیرات حکومتی استان از 15 اسفند سال جاری تا 15فروردین سال 97 در دو شیفت صبح و عصر در گیلان آغاز می‌شود.

قاچاق

آغاز نظارت بر بازار شب عید از 15 اسفند

وی بابیان اینکه تعزیرات حکومتی ناظر بر بازار در ایام تعطیلات نوروز خواهد بود افزود: در ایام عید و روزهای تعطیل نیز نظارت‌ها و بازرسی‌های تعزیرات حکومتی برقرار است و پیوسته بر بازار و مجامع صنفی و خدماتی نظارت خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان بابیان اینکه بازار اکنون در حالت آرامش قرار دارد گفت: تاکنون هیچ‌گونه احتکاری در سطح استان از سوی شهروندان یا دستگاه‌های نظارتی گزارش نشده است.

بازار

قشلاقی با اشاره به تشکیل جلسات کمیسیون تنظیم بازار در ایام پایان سال خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی اعم از جهاد کشاورزی و صنعت و معدن تجارت در راستای تهیه و انبار اقلام پرمصرف نظیر برنج، مرغ و گوشت و غیره اقدام خواهند کرد و عرصه را برای احتکار فراهم نمی‌کنند.

وی به قاطعیت تعزیرات حکومتی در رابطه با متخلفان صنفی تاکید کرد و گفت: تعزیرات حکومتی در صورت مشاهده با هرگونه تخلف صنفی و یا احتکار اقلام و کالاها به‌شدت برخورد خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه