English

همزمان با ایام درختکاری؛

جشنواره گل‌های لاله در باغ گلهای اصفهان برگزار می شود

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها گفت: جشنواره‌های گل با حضور نمایندگان مردم در شورای شهر و شهردار اسفندماه سال‌جاری همزمان با ایام درختکاری در باغ گلها برگزار می‌شود.

جشنواره گل‌های لاله در باغ گلهای اصفهان برگزار می شود

 به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید محمد رقیب با بیان اینکه یکی از مراکز گردشگری شاخص شهر مجموعه آموزشی، تفریحی باغ گلها است، بیان کرد: اعتباری که برای باغ گلها در نوروز ۹۷ تخصیص یافته، دو برابر سال ۹۶ است، در واقع با توجه به اینکه پرداختن به مراکز گردشگری هدف شورا و شهرداری بوده است، از نظر اعتباری حدود یک میلیارد تومان تنها برای نوروز باغ گلها هزینه خواهد شد.

برگزاری جشنواره گل های لاله برای نخستین بار در باغ گلها اصفهان

وی با بیان اینکه نوروز امسال باغ گلها متفاوت‌تر از سالهای قبل خواهد بود، از برگزاری جشنواره گل‌های لاله برای نخستین بار در باغ گلها خبر داد و افزود: نوروز امسال تعداد گل‌های لاله‌ای که در باغ‌گلها کاشته می‌شود، هفت برابر سال ۹۶ خواهد بود، امسال بالغ بر ۱۰ هزار شاخه گل لاله در کلکسیون‌های مختلف که تنها هفت هزار شاخه آن در کلکسیون لاله متمرکز شده است، در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

باغ گلها

 وی خبراز ایجاد کلکسیون گل‌های ارکیده در ۱۰ نوع و رنگ در باغ گلها را داد و تصریح کرد: نوروز امسال کلکسیون ویژه‌ای از گیاهان دارویی که در گذشته در مساحت ۳۰۰ متر مهیا شده بود، در فضایی با وسعت یک هزار مترمربع در باغ گلها در معرض دید مردم قرار خواهیم داد.

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها با بیان اینکه افتتاح مجموعه آموزشی، تفریحی باغ گلها و جشنواره‌های گل با حضور نمایندگان مردم در شورای شهر و شهردار اسفندماه سال‌جاری همزمان با ایام درختکاری در باغ گلها برگزار می‌شود، گفت: از روز پنجم اسفندماه نیز گل کاری‌ها آغاز می‌شود تا باغچه‌های رنگارنگ و آغشته به گل برای استقبال از بهار آماده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی