English

سعید فرح بخش:

پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان آغاز شد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، از آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی این دانشگاه خبر داد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ سعید فرح بخش، از آغاز پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای بدون  آزمون ورودی دانشگاه جامع علمی کاربردی، از روز شنبه 28 بهمن ماه آغاز و تا روز چهارشنبه 2 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، ادامه داد: این دانشگاه در گروه‌های آموزشی صنعت، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر، در52کد رشته و 98کد رشته محل برای تحصیل در 18مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت، پذیرش دانشجو خواهد داشت.

وی افزود: در پذیرش مذکور، دانشگاه علمی کاربردی لرستان ظرفیت پذیرش بیش از 6هزارنفر دانشجو را دارد.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان، گفت: ثبت نام دوره‌های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

فرح بخش، گفت: دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند، مجاز به شرکت در این پذیرش خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه