English

مطالبه عمومی شهروندان کرمانشاه؛

جابجایی کلینیک هلال‌احمر کسری به زیان مردم کرمانشاه است

شهروندان منطقه کسری از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قاطعانه می‌خواهند به دلیل این‌که جابجایی کلینیک هلال‌احمر کسری به زیان مردم کرمانشاه است، از تغییر مکان این درمانگاه جلوگیری کند.

جابجایی کلینیک هلال‌احمر کسری به زیان مردم کرمانشاه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، طی یک گزارش میدانی و در یک مطالبه عمومی شهروندان کرمانشاه، مبنی بر مخالفت ساکنین محدوده کسری در تغییر محل کلینیک هلال‌احمر کسری به مکانی دیگر، به دلیل استیجاری بودن محل، با اصرار شهروندان منطقه کسری از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواسته‌شده که تصمیم خود را تغییر داده و ساکنین این مناطق را به لحاظ وجود امنیت سلامت درمانی در کلینیک هلال‌احمر کسری با مشکل روبرو نسازد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که به دلیل استیجاری بودن محل کلینیک هلال‌احمر کسری، واقع در انتهای این خیابان، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و شخص ریاست این دانشگاه تصمیم گرفته‌اند که این درمانگاه را به شهرک پردیس منتقل گردد.

شهروندان محدوده کسری در این گزارش میدانی اکثراً متفق‌القول بودند که، "از رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی مصرانه می‌خواهیم بنا به دلایل روشن و منطقی از انتقال این درمانگاه که منشأ خدمات بسیار خوب و ارزنده‌ای است، خودداری نموده و در دولت تدبیر و امید که هر کار را باتدبیر و به امید خدمات‌رسانی بهتر و شایسته‌تر به مردم انجام داده و بر رضایت آحاد مردم تأکید دارد، به زیان مردم قدم برندارد.

همه می‌دانند که شرایط خاص فرهنگی مناطق خیابان شهید جعفری (کسری) به لحاظ سکونتی و در مسیر تجاری بودن و به طبع تمرکز جمعیتی بیشتر در مقایسه با منطقه جدید پردیس با احترام به اهالی دو منطقه با یکدیگر تفاوت دارد.

از سویی انتهای کسری برای پارک خودرو و انتظار بیماران و همراهان آنان به‌واسطه جغرافیای منطقه و وسعت خیابان در آن حوزه، بسیار بهتر و مناسب‌تر از شهرک پردیس است که نه‌تنها گلوگاه آن، بلکه در میدان اول به طرفین با گره‌های ترافیکی مواجه است.

رغبت مردم برای حضور در درمانگاه بنا به شرایط اجتماعی در کسری بسیار بهتر از منطقه پردیس است و اهالی پردیس نیز بافاصله اندکی می‌توانند از درمانگاه مذکور در کسری استفاده کنند.

با توجه به این مهم که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارای ساختمان‌های نوساز متعددی در گستره‌ی شهر کرمانشاه است که با رایزنی و مشاوره‌های فنی و رعایت تمامی جوانب، دانشگاه می‌تواند جای مناسب‌تری را به‌جای کلینیک هلال‌احمر کسری انتخاب کند، این امید می‌رود که ریاست دانشگاه و مسئولین امر به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه