English

رئیس پلیس فتای اصفهان خبرداد:

سرقت ۳ میلیاردی با ایجاد سایت همسریابی در اصفهان

رئیس پلیس فتای اصفهان گفت : یکی از این مجرمان با راه اندازی سایت همسریابی کاربران را فریب داده و از آنان می خواست که اطلاعات حساب بانکی خود را در درگاه جعلی که ساخته بود وارد کنند.

سرقت ۳ میلیاردی با ایجاد سایت همسریابی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ مصطفی مرتضوی با بیان اینکه یکی از این مجرمان با راه اندازی سایت همسریابی کاربران را فریب داده و از آنان می خواست که اطلاعات حساب بانکی خود را در درگاه جعلی که ساخته بود وارد کنند، گفت: متهم از این طریق اطلاعات حساب بانکی آنها را سرقت می کرد.، گفت: متهم از این طریق اطلاعات حساب بانکی آنها را سرقت می کرد.

وی با بیان اینکه برداشت غیرمجاز از حساب کاربران یکی از بزرگ ترین جرایم رایانه ای است، بیان کرد: کارشناسان پلیس فتای استان در 9 ماهه امسال 93/3 درصد این جرایم را در استان کشف کرده اند.

رئیس پلیس فتای اصفهان

سرهنگ مرتضوی ایجاد سایت های فیشینگ را یکی از راه های برداشت غیرمجاز از حساب کاربران دانست و گفت: کارشناسان این پلیس پس از شکایت تعدادی از شهروندان در هفته گذشته مبنی بر سرقت اینترنتی مبالغی از حساب آنها موفق شدند دو سایت فیشینگ را در دو استان شمالی کشور شناسایی و با دائر کنندگان آنها برخورد های لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه یکی از این مجرمان با راه اندازی سایت همسریابی کاربران را فریب داده و از آنان می خواست که اطلاعات حساب بانکی خود را در درگاه جعلی که ساخته بود وارد کنند، عنوان کرد: متهم از این طریق اطلاعات حساب بانکی آنها را سرقت می کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این سایت همسریابی تا کانون سرقت اطلاعات حساب بانکی 150 نفر از 12 استان شناسایی شده که 15 شاکی این پرونده از اصفهان هستند، افزود: متهم توانسته بود در مدت کمی مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال از حساب کاربران سرقت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه