English

مدیرعامل شرکت ذوب آهن:

نمایشگاه توانمندی های خانواده ذوب آهن ارزنده است

مدیرعامل شرکت ذوب آهن در بازدید از غرفه های نمایشگاه ذوب آهن گفت : نمایشگاه توانمندی های خانواده ذوب آهن خوب و ارزنده است.

نمایشگاه توانمندی های خانواده ذوب آهن ارزنده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، احمدصادقی بیان کرد: انتظار می رود که هر سال در معرفی توانمندی های شرکت ذوب آهن شاهد رشد بیشتری باشیم.

وی افزود: این توانمندی ها بسیار ارزشمند است و سعی می شود فضا و امکانات بیشتری در سال های آینده در اختیار این نمایشگاه قرار گیرد و همچنین زمان بیشتری به برگزاری آن اختصاص یابد تا کالاهای ساخته شده توسط کارکنان شرکت قابل عرضه و فروش باشد و توانمندی های شرکت به مردم به خوبی عرضه شود.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن تصریح کرد: شرکت ذوب آهن ، امکانات وتوانمندی های بسیاری دارد که قابل درآمدزایی است و عرضه است.

صادقی گفت: بومی سازی و اقتصاد مقاومتی در ذوب آهن اصفهان جاری است اما انتظار از این مجتمع عظیم صنعتی این است که نه تنها نیازهای خود بلکه نیازهای کل صنعت فولاد کشور را پاسخ دهد و باید در این راستا همت بیشری صورت گیرد.

وی افزود: این توانایی هایی که در ذوب آهن اصفهان وجود دارد نه تنها می تواند این شرکت را متحول سازد بلکه برای صنعت کشور یک سرمایه ارزشمند است . وظیفه ما این است که این توانمندی ها را بیش از گذشته به مرحله عمل نزدیک کنیم.

نمایشگاه ذوب اهن

صادقی اظهار داشت: طی دو سال گذشته ، حرکت های بسیار خوب و ارزشمندی صورت گرفته که مهمترین آن  استفاده بیشتر از توان و دانش کارکنان شرکت در جهت تامین نیازهای ذوب آهن بوده است . این امر منجر به صرفه جویی های کلانی در طراحی ، ساخت  و تامین تجهیزات مورد نیاز تولید محصولات جدید شده است و همه این ها حاصل اعتماد به توان و دانش داخلی وافزایش انگیزه هاست.

وی برخی از این موفقیت ها را شامل طراحی و تولید بیم بلانک ، بازسازی غبارگیرهای کنورتورهای فولاد سازی ، پروژه POST COMBOSTION یا احتراق ثانویه و بسیاری فعالیت های دیگر ذکر نمود و افزود: امیدوارم با این فعالیت ها به جایی برسیم که صادر کننده دانش فنی به دیگر کشورها باشیم.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن یکی دیگر از وجوه برجسته نمایشگاه توانمندی های خانواده ذوب آهن را ، توسعه فرهنگی ذکر نمود و گفت: ذوب آهن اصفهان از دیرباز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به آموزش و توسعه فرهنگی توجه ویژه نموده است و این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از توانمندی های فرهنگی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان را ارائه می کند که توسعه آن می تواند انگیزه کارکنان برای فعالیت های فرهنگی را افزایش دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه