English

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

جامعه کشتی کرمانشاه را خیلی بزرگ است/ فدراسیون کشتی نگاه ویژه‌ای داشته باشد

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: جامعه کشتی کرمانشاه یک جامعه بزرگ است و می‌طلبد فدراسیون کشتی نگاه جدیدی به استان‌ها داشته باشد.

جامعه کشتی کرمانشاه را خیلی بزرگ است/ فدراسیون کشتی نگاه ویژه‌ای  داشته باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ارسلان حسینی ضمن بیان این مطلب که جامعه کشتی کرمانشاه در کشور با این ورزش باستانی شناخته می‌شود، ابراز داشت: جامعه کشتی کرمانشاه از سال‌های گذشته تاکنون همواره پهلوانان و قهرمانان زیادی را پرورش داده استان ما افتخارات بزرگی در کشتی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در نشست مجمع عادی سالانه هیئت کشتی کرمانشاه از بی‌توجهی فدراسیون کشتی در بحث کمک مالی به هیئت استان انتقاد کرد و ادامه داد: فدراسیون کشتی از ابتدای امسال تاکنون حتی یک ریال به هیئت کشتی استان کرمانشاه کمک نکرده است.

وی در ادامه به ظرفیت‌های استان در ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم کرمانشاه در رده بزرگ‌سالان چندین کشتی‌گیر ملی‌پوش داشته باشد، باید همه باهم کارکنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه

رشد کشتی کرمانشاه با همکاری فدراسیون، هیئت کشتی و اداره ورزش و جوانان میسر است

حسینی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت کشتی استان و فدراسیون کشتی سه ضلع مثلثی هستند که باید برای تحقق تحولات مثبت در کشتی کرمانشاه باهم کار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه به وضعیت کشتی شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و افزود: کشتی رده بزرگ‌سالان در شهرستان‌های استان مطرح نیست، اما در سایر رده‌های سنی موفق هستند.

وی تصریح کرد: وضعیت زیرساخت‌ها و سالن‌های کشتی در همه شهرستان‌های استان از سایر رشته‌های ورزشی مناسب‌تر است، لذا باید تلاش کنیم تا در رده بزرگ‌سالان نیز شهرستان‌ها قوی شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ضمن تأکید بر توجه ویژه جامعه کشتی کرمانشاه، تأکید کرد: برای سال 97 در بحث کشتی باید یک برنامه‌ریزی متناسب با شرایط استان داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه