English

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد:

پایگاه‌های سلامت در تمامی پارک‌های مشهد فعال شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از معاونت خدمات و محیط‌ زیست شهری شهرداری مشهد خواسته‌ایم که پایگاه‌های سلامت را در تمامی پارک‌های مشهد فعال کند.

پایگاه‌های سلامت در تمامی پارک‌های مشهد فعال شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،علیرضا شهریاری در مراسم افتتاح اتوبوس دیابت مشهد، اظهار کرد: یکی از اقدامات و افتخارات لیست امید در شورای اسلامی شهر مشهد در حوزه سلامت بوده است و کمیسیون بهداشت، سلامت و محیط زیست امر سلامت به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک در مسیر گسترش خدمات در حوزه سلامت را از مسئولان شهری خواستار شدیم که آخرین مورد آن با بنیاد برکت بود و همیشه معنقدیم که ثمربخشی کار گروهی بسیار بیشتر از کار فردی بوده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه بیماری دیابت به عنوان مادر بیماری‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: این بیماری در همه‌چیز همچون قطع دست و پا و غیره اثر می‌گذارد و در جهت آگاه‌سازی‌های لازم و پیشگیری‌های به‌موقع اتوبوس دیابت را در مشهد راه‌اندازی کردیم.

شهریاری گفت: در حوزه سلامت تمامی مجموعه‌ها باید پای کار بیایند و این امر را نباید تنها وظیفه دانشگاه علوم پزشکی بدانیم و از معاونت خدمات و محیط‌ زیست شهری شهرداری مشهد خواسته‌ایم که پایگاه‌های سلامت را در تمامی پارک‌های مشهد فعال کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی