English

با هدف آشنایی از قوانین و مسائل بیمه ای ؛

کارگاه بررسی مشکلات بیمه ای اصحاب رسانه برگزار شد

کارگاه یک روزه بررسی مشکلات بیمه ای اصحاب رسانه صبح امروز چهارشنبه در محل سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

کارگاه بررسی مشکلات بیمه ای اصحاب رسانه برگزار شد

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب به خبرنگار خبرگزاری موج اظهار داشت:این گارگاه با هدف پیگیری مشکلات بیمه ای فعالان خبری از سوی خانه مطبوعات و با مشارکت اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی به مدت 4 ساعت برگزار شد.

" اسد فلاح شهرک " برگزاری این کارگاه را در راستای آشنایی هرچه بیشتر با قوانین و مسائل بیمه ای اصحاب رسانه دانست و افزود : رئیسان اداره وصول و درآمد ، بازرسی کارگاهها ، فنی مستمری و فنی بیمه شدگان اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی ضمن پاسخگویی به سوالات خبرنگاران به تشریح و تبیین مسائل بیمه ای اصحاب رسانه پرداختند.

کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج ،‌ رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه این کارگاه به منظور اطلاع رسانی و تشریح تفاهم نامه مشترک سازمان تامین اجتماعی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور کاهش مشکلات بیمه ای فعالان رسانه امضا شده نیز بود ،‌ از اعطای گواهی آموزشی برای شرکت کنندگان خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه