English

عصر فردا؛

بزرگداشت استاد ایرج کاظمی در «مهر سحرخیزان»

آیین بزرگداشت استاد فقید ایرج کاظمی، عصر فردا در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار می‌شود.

بزرگداشت استاد ایرج کاظمی در «مهر سحرخیزان»

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، عصر فردا در مراسمی با عنوان «مهر سحرخیزان»، هنرمندان، ادیبان و اهالی فرهنگ و هنر لرستان، یاد و خاطره استاد فقید ایرج کاظمی را گرامی می‌دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، گفت: آیین مهر سحرخیزان «گرامیداشت یاد و خاطره استاد ایرج کاظمی»، عصر فردا پنجشنبه، 26 بهمن 96، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

حمیدرضا حنان، افزود: این مراسم کار مشترکی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و موسسه خیریه صدیق است که ساعت 18 فردا پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی، تصریح کرد: این مراسم با حضور خانواده استاد کاظمی، مسوولین، هنرمندان، اصحاب فرهنگ و رسانه، اساتید علمی و دانشگاهی و برخی چهره‌های شاخص استان برگزار خواهد شد و در بخش ویژه آن، تصویر پیام تسلیت میرجلال الدین کزازی نیز پخش خواهد شد.

حنان، از عموم مردم، به‌ویژه اهالی فرهنگ و هنر لرستان خواست تا با حضور خود در این آئین گرامیداشت، یاد و خاطره استاد درگذشته ایرج کاظمی را زنده نگه‌دارند.

گفتنی است، استاد ایرج کاظمی «نویسنده، محقق، پژوهشگر و تاریخ‌شناس لرستانی، ظهر روز چهارشنبه 11 بهمن 1396، در سن 76 سالگی و به دلیل عارضه قلبی، در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد، چشم از جهان فروبست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه