English

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی خبر داد

لزوم توجه به پایگاههای قهرمانی برای تضمین آینده کوراش کشور

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی بر آمادگی این هیات در خصوص و تشکیل پایگاه های قهرمانی و استعدادپروری کوراش در مناطق مستعدی چون تربت جام، فریمان، جوین، چناران و منطقه فردوسی مشهد تاکید کرد.

لزوم توجه به پایگاههای قهرمانی برای تضمین آینده کوراش کشور

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حسین محمودی در جلسه هماهنگی هماهنگی کادراجرایی تیم های ملی کوراش کشور در مشهد با تقدیر از توجه رئیس فدراسیون به خراسان بزرگ به عنوان مهد جودو و کوراش کشور گفت: خوشبختانه علاوه بر حضور دو نماینده ارزنده مشهدی به عنوان سرمربیان تیم های ملی بانوان و آقایان کشور، نفرات شاخصی از راه یافتگان به اردوهای تیم ملی نیز از خراسان رضوی هستند که تاثیر بسزایی را در موفقیت کشور در رقابتهای بین المللی ترکیه داشتند.

وی با بیان اینکه در ادامه روند مهیا شدن تیم های ملی کوراش به نمایندگی از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با  ارائه امکانات و میزبانی اردوهای تیم ملی پای کار خواهیم بود، افزود: به نظر می رسد با توجه به ظرفیت های خوبی که در این رشته وجود دارد نباید نگاه کوتاه مدتی تنها تا بازی های آسیایی اندونزی به کوراش داشته باشیم.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید برای تضمین آینده کوراش بعد از رقابت های جاکارتا به پایگاه های قهرمانی فکر شود، بیان کرد: این آمادگی را داریم در شهرستانهای مستعدی چون تربت جام، فریمان، جوین،چناران و منطقه فردوسی پایگاه های قهرمانی تخصصی و حتی مشترک با جودو تشکیل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند که نگاه خوبی در به کارگیری از نیروهای خراسان رضوی در کادر فنی  تیم های ملی  کوراش وجود دارد اما این استان به عنوان یک پایگاه قدرتمند در کوراش کشور به مرکزیت مشهد در تصمیم سازی های انجمن کوارش فدراسیون جایی ندارد.

محمودی با بیان اینکه هدف ما اعتلای کوراش کشور است، بیان کرد: انتظار داریم که انجمن کوراش با هم افزایی بیشتر، به خراسان رضوی در حوزه تصمیم سازیها و اعزام ها توجه بیشتری داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی