English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

طراحی نرم افزار هوشمند کنترل مجرمان در پلیس آگاهی اصفهان برای اولین بار در کشور

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تجهیز پلیس آگاهی این فرماندهی به تجهیزات آزمایشگاهی و الکترونیکی پیشرفته به منظور کشف علمی جرم، از طراحی نرم افزار هوشمند کنترل مجرمان برای اولین بار در کشور توسط کارشناسان این پلیس خبر داد.

طراحی نرم افزار هوشمند کنترل مجرمان در پلیس آگاهی اصفهان برای اولین بار در کشور

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی طراحی نرم افزار هوشمند کنترل ویژه مجرمان برای اولین بار در کشور توسط کارشناسان پلیس آگاهی را یکی از دستاوردهای مهم این پلیس برشمرد و گفت: در حال حاضر از این نرم افزار فقط در پلیس آگاهی استان اصفهان استفاده می شود.

وی افزود: از شهریور امسال قرارگاه عملیاتی "اقدام و عمل" به منظور تجمیع ظرفیت های درون سازمانی و همراه ساختن دیگر دستگاه ها در فرماندهی انتظامی اصفهان راه اندازی شد و تا کنون توانسته چابکی و تحرک این فرماندهی را افزایش دهد که پلیس آگاهی این استان پیشتاز در اجرای تدابیر این قرارگاه است.

کشف 73 درصدی جرایم در پلیس اصفهان

وی به اجرای 7 طرح عملیاتی با نام "ذوالفقار" توسط پلیس آگاهی اصفهان و انهدام 201 باند مجرمانه توسط این پلیس اشاره کرد و اظهار داشت: از نظر سرعت در کشفیات نیز این پلیس از رتبه برتری در سطح ناجا برخوردار است به طوری که میزان کشف به وقوع در پلیس آگاهی استان طی 11 ماهه سال جاری 73 درصد بوده، در حالی که میانگین کشور 71 درصد است.

طراحی نرم افزار هوشمند کنترل مجرمان برای اولین بار در کشور

فرمانده انتظامی استان اصفهان به توسعه پلیس آگاهی این فرماندهی در زمینه مجهز شدن به تجهیزات آزمایشگاهی و الکترونیکی اشاره کرد و افزود: امروز بیشتر جرایم در نتیجه کار علمی کشف می شوند و با وجود ادله محکم و قاطع پلیس حتی مجرمان حرفه ای نیز قادر به کتمان جرایم ارتکابی خود نیستند.

سردار معصومی

سردار معصوم بیگی  طراحی نرم افزار هوشمند کنترل ویژه مجرمان برای اولین بار در کشور توسط کارشناسان پلیس آگاهی را یکی از دستاوردهای مهم این پلیس برشمرد و گفت: در حال حاضر از این نرم افزار فقط در پلیس آگاهی استان استفاده می شود.

وی افزود: نرم افزار دیگری نیز در حوزه تخصصی این پلیس توسط کارشناسان طراحی شده که امروز پلیس آگاهی استان های دیگر به عنوان الگو از آن در ماموریت های خود استفاده می کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از بکارگیری نرم افزارهای تخصصی بررسی صحنه جرم، نرم افزار روانشناسی تحلیل رفتار سارقان، استفاده از خودروهای پیشرفته بررسی صحنه جرم، تجهیزات انگشت نگاری با کیفیت تر از مشابه خارجی آن،  دستگاه های پیشرفته تشخیص مدارک جعلی و بهره مندی از نخبگان و متخصصان علوم جنایی در پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: امروز دیگر دوران کشف جرایم و دستگیری مجرمان با روش های سنتی گذشته و کشف علمی جرایم با توسعه تجهیزات آزمایشگاهی و الکترونیکی بایستی به عنوان یک راهبرد در پلیس آگاهی دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی