English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان:

آموزش پیشگیری از اعتیاد به بیش از ۹ هزار هرمزگانی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از آموزش همگانی پیشگیری از اعیتاد به 9 هزار و 300 نفر توسط کارشناسان آموزشی این یگان در 10 ماهه امسال در استان خبر داد.

آموزش پیشگیری از اعتیاد به بیش از 9 هزار هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احسان رکنی خو گفت: به منظور آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد، کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان برابر برنامه مستمر و زمانبندی شده با حضور در مدارس، مساجد ادارات و سازمان های دولتی جلسات و کلاس های آموزش همگانی را برای مخاطبان برگزار می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان افزود: در این راستا کارشناسان اجتماعی و فرهنگی این یگان در 10 ماهه امسال 80 دوره و کلاس آموزشی در سطح مدارس، در مساجد، ادارات و سازمان های دولتی و اماکن نظامی و انتظامی برگزار و ضمن ارائه توصیه های اموزشی و پیشگیرانه، در بحث نحوه کنترل فرزندان و همچنین آسیب های فردی و اجتماعی اعتیاد آموزش های لازم را ارایه کرده اند.

موزش پیشگیری از اعتیاد

برگزاری 166 ساعت کلاس آموزش همگانی

 رکنی خو در ادامه تعداد ساعات کلاس های اموزشی برگزار شده توسط کارشناسان آموزشی پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان را 166 ساعت عنوان نموده و اظهارداشت: در 10 ماهه امسال مجموعا تعداد 9 هزار و 355 نفر از اقشار مختلف مردمی با حضور در دوره و کلاس های آموزشی از آموزش های همگانی کارشناسان بهره مند شده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با تاکید بر استمرار برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی توسط کارشناسان مربوطه در سطح مدارس، مساجد و ادارات ، اذعان داشت: این کارشناسان با حضور در کلاس ها پیرامون شناخت انواع مواد مخدرصنعتی و سنتی،علل گرایش افراد به مواد اعتیادآور،معضلات و آسیب های فردی و اجتماعی مواد مخدر و راههای کنترل فرزندان توضیحات و آموزش های لازم را به مخاطبان ارایه و به سوالات و ابهامات ذهنی شرکت کنندگان در کلاس ها پاسخ های کارشناسی ارایه می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه