English

تجمع اعتراضی در جایگاه هیأت رئیسه مجلس؛

نمایندگان خوزستان خواستار افزایش بودجه مبارزه با ریزگردها شدند

در پی گرد و غبار روز گذشته نمایندگان استان خوزستان با حضور در جایگاه هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی فوری و افزایش بودجه مبارزه با ریزگرد ها شدند.

نمایندگان خوزستان خواستار افزایش بودجه مبارزه با ریزگردها شدند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،  در پی گرد و غبار  روز گذشته  شماری از نمایندگان استان خوزستان از ابتدای جلسه علنی امروز (25 بهمن) مجلس شورای اسلامی در جایگاه هیأت رئیسه حضور یافتند و اعتراض خود را نسبت به شرایط موجود در این استان اظهار کردند.

این نمایندگان با حضور در جایگاه هیأت رئیسه مجلس دهم خواستار افزایش بودجه مبارزه با ریزگردها در لایحه بودجه سال 97 شدند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز در واکنش به اعتراضات نمایندگان خوزستان به وضعیت گرد و غبار در این استان گفت: مشکلات خوزستان و مسائل مربوط به آن بسیار جدی است هم باید در بودجه به آن رسیدگی شود و هم باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در لایحه بودجه سال آینده برداشت بودجه ۱۵۰ میلیون دلار از صندوق توسعه برای حل مشکل ریزگردها را در نظر گرفته‌ایم که می تواند کمکی به حل این مشکل باشد.

پس از اظهارات رئیس مجلس، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و جمعی از اعضای هیأت رئیسه به همراه نمایندگان استان خوزستان در جایگاه هیات رئیسه نشستی را برای حل مشکلات مربوطه برگزار کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه