English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

سارقان خرید خودرو از سایت دیوار و شیپور در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان ۲ سارق که با مراجعه به سایت دیوار و شیپور اقدام به سرقت خودرو می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان خرید خودرو از سایت دیوار و شیپور در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 2 سارق که با مراجعه به برنامه بازار و شیپور افرادی که قصد فروش خودرو را داشتند شناسایی و اقدام به سرقت خودروی آنها می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در پی شکایت تعدادی از همشهریان مبنی بر سرقت خودرو ی آنها توسط 2 فرد ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 باند سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام تحقیقات مشخص شد 2 سارق با مراجعه به برنامه دیوار و شیپور افرادی که قصد فروش خودرو خود را دارند شناسایی و با آنها تماس می‌گیرند و بعد از اینکه محلی برای ملاقات تعیین می‌کردند این دو نفر به بهانه چک کردن خودرو سوار آن می شدند و در یک فرصت مناسب خودرو را سرقت می‌کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند و با هماهنگی قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده همدست خود ر ا نیز معرفی کرد، افزود: دیگر سارق نیز در یکی از شهرستان‌های شرق استان شناسایی و در حالی که با خودرو سرقتی قصد فرار داشت توسط کارآگاهان غافلگیر و دستگیر شد.

وی گفت: در یکی از این سرقت‌ها مالک خودرو برای اینکه مانع از سرقت شود درب خودرو را رها نکرده بود که به زمین برخورد و در حال حاضر در کما بسر می‌برد.

سرهنگ خسروی گفت: در تحقیقات انجام گرفته سارقان به 3 مورد سرقت خودرو در شهر اصفهان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهارکرد: به شهروندان توصیه می‌کنم اگر قصد فروش خودرو یا هر وسیله دیگری را از طریق این سایت ها دارید باید محل ملاقات را خودتان تعیین کنید، در محل ملاقات به تنهایی حاضر نشوید، اگر خریدار قصد چک کردن خودرو را دارد کنار آن فرد داخل خودرو بنشینید و از تحویل مدارک خودرو به آنها خودداری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه