English

با همراهی جمعی از مسوولان صورت گرفت

بازدید فرماندار باشت از روستای سرتنگ بیدک

فرماندار باشت از روستای سرتنگ بیدک بازدید کرد.

بازدید فرماندار باشت از روستای سرتنگ بیدک

به گزارش خبرگزاری موج، به منظور حل مشکلات عمرانی و رفاهی روستای سرتنگ بیدک، فرماندار باشت به همراه بخشدار از این روستا بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این روستا قرار گرفت.

سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت در حاشیه این دیدار گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف این روستا وجود داشت با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به همراه مسئولین ادارات راهداری، بنیاد مسکن، برق و آب و فاضلاب روستایی بازدیدی از روستای سرتنگ به یدک انجام و وضعیت آن بررسی شد.

فرماندار باشت بازدید روستا (2)

حسینی با بیان اینکه در این بازدید مقرر شد تا هر اداره در حوزه وظایف خود مشکلات مربوطه را برطرف نمایند، ادامه داد: اغلب مشکلات مربوط به حوزه بنیاد مسکن بود که با توجه به مشکلات آب و فاضلاب روستایی که مانع از فعالیت بنیاد مسکن شده مقرر شد آب و فاضلاب روستایی اقدام به جمع آوری انشعابات در مسیر فعالیت بنیاد مسکن نماید تا این نهاد بتواند وظیفه خود را انجام دهد.

کارهای عمرانی روستا با مشارکت مردم سرعت بخشیده شود

وی بیان داشت: روستای سرتنگ بیدک از جمله روستاهای بالای ۲۰ خانوار است و به دلیل معارضات اجتماعی تا کنون موفق به انجام خدمات عمرانی نشده‌ایم بنابراین در جلسه با دهیار این روستا مقرر شد تا دهیاری در نشستی با اهالی زمینه ای را برای فعالیت دستگاه‌های خدمات رسان فراهم نمایند.

حسینی بازگشایی، زیرسازی و آسفالت کوچه‌های این روستا را اهداف عمرانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تعامل و رضایت اهالی محترم روستا بتوان خدمات شایسته‌ای را به آنان ارائه داد.

فرماندار باشت بازدید روستا (3)

فرماندار شهرستان باشت در پایان از اهالی روستا خواست تا با همکاری با مسوولان، زمینه تسریع در کارهای عمرانی را فراهم آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی