English

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان خبر داد

برگزاری ۱۰ محفل انس باقرآن کریم در بقاع متبرکه کاشان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر 10 محل انس باقرآن کریم در جوار حرم مطهر بقاع متبرکه شهرستان کاشان با حضور قاریان ممتاز کشوری برگزار شد.

برگزاری 10 محفل انس باقرآن کریم در بقاع متبرکه کاشان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مهدی حافظان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 10 محفل نوارنی و معنوی انس با قرآن کریم تحت عنوان ویژه برنامه فجر فاطمی در جوار حرم مطهر بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان شهرستان کاشان با حضور قاریان و حافظان ممتاز کشوری برگزار شد.

وی افزود: این محافل نورانی انس با قرآن کریم در قالب کمیته برنامه ریزی بزرگداشت دهه فجر شهرستان و با همکاری اعضای هیئت امنا و مراکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه شهرستان در جوار حرم مطهر امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال برگزار شد.

محفل انس با قران کریم

مهدی حافظیان در ادامه خاطر نشان شد: همچنین برای اولین بار نیز محفل فجر فاطمی و همایش بانوان قرآنی کاشان در جوار حرم مطهر امامزاده سلطان عطابخش(ع) کاشان همراه با قرائت و اجرای حافظان و قاریان برتر خواهر قرآن کریم برگزار شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان  بیان کرد: با تلاش های انجام شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان یک محفل نوارنی انس با قرآن کریم نیز برای مددجویان و پرسنل زندان کاشان نیز در این ایام برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه