English

قدردانی نماینده مردم رشت در مجلس از حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی نماینده مردم رشت در مجلس از حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در متن تشکر و قدردانی خود از حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن آورده است: مردم ایران از همه گروه ها و جناح ها در اطاعت از فرامین رهبری و دعوت رئیس جمهور و فراخوانی فعالین سیاسی و اجتماعی و به جهت پاسداشت خون شهدا و در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ پریشان احوال و نا امید کردن صهیونیست های غاصب و کوری چشم منافقین و سلطنت طلب های وا مانده از همه جا! به خیابان ها آمده و حضوری گسترده در راهپیمایی ٢٢ بهمن داشتند.

اما متاسفانه گروهی تمامیت خواهِ خشک مقدس که هر گونه حرکت مردمی را سعی بر مصادره به نفع خودشان دارد با سر دادن شعارهای تفرقه افکنانه مجددا بر طبل پوک افتراق کوبیدند تا این سیل خروشان را به نفع گروهی اقلیت مصادره کنند.

اوج تاسف آنجا ظهور و بروز پیدا می کند که بعد از ٣٩ سال اراده ای بر وفاق و همدلی و یکپارچه کردن این ملت در جهت اهداف و منافع ملی مشاهده نمی شود.

البته از نکات بارز و قابل تحسین راهپیمایی امروز عدم همراهی ملت عاشق به  وطن ایران همیشه اسلامی عزیزمان با چنین شعارهای اختلاف انداز شیطان گونه غیر مردمی بود که جای قدردانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی