English

در ۱۰ ماهه سال جاری صورت گرفت ؛

افزایش ۲۵ درصدی عرضه محصولات فولاد مبارکه به بازار داخلی

امسال عرضه محصولات شرکت فولادمبارکه اصفهان به بازار داخلی 25 درصد افزایش یافت.

افزایش 25 درصدی عرضه محصولات فولاد مبارکه به بازار داخلی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت : از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیون و 829 هزار تن انواع محصولات فولادی تخت به بازار داخلی عرضه شده که  25 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

محمود اکبری ضرورت تامین حداکثر نیاز بازار داخلی با افزایش تولید و اولویت دهی این بازار به صادرات را راهبرد اصلی این گروه صنعتی بیان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیون و 829 هزار تن انواع محصولات فولادی تخت به بازار داخلی عرضه شده که  25 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

محصولات فولادمبارکه

وی یکی از دستاوردهای بزرگ صنعت فولاد کشور را افزایش تولید وعرضه محصولات در داخل کشور وکاهش واردات این محصولات دانست و گفت: پارسال چهار میلیون و 718 هزار تن محصول فولادی با رشد 42 درصدی از شرکت فولادمبارکه به بازار داخلی عرضه شده است.

وی افزود :افزایش تولید در فولاد مبارکه و روند نزولی واردات به کشور گواه این است که فولاد مبارکه با بهره گیری از تمام ظرفیت خود، به خوبی توانسته است پاسخگوی نیاز بازار داخل باشد، تا جایی که این شرکت همواره از مشتریان خود خواسته است تا نیاز واقعی خود را اعلام نمایند که بسیاری از آن ها نیز همکاری خوبی در این خصوص داشته اند.

اکبری بیان داشت: در سال ۹۵، بیش از ۴۰۰ هزار تن پیشنهاد فروش فولاد مبارکه به دلیل عدم نیاز مشتریان داخلی و اشباع بازار، با عدم استقبال خرید مواجه شد و این محصولات به سایر مشتریان فروخته شده است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولادمبارکه اصفهان با ظرفیت تولید سالانه هفت میلیون و 500 هزار تن تولید کننده نیمی از محصولات فولادی کشور است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی