English

استاندار کرمانشاه:

وضعیت ۴۵۰۰ میلیارد تومان استمهال وام مناطق زلزله‌زده سریع‌تر روشن شود

هوشنگ بازوند گفت: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده، 4500 میلیارد تومان استمهال وام در مناطق زلزله‌زده تعیین‌شده است، که مسئولین باید هرچه سریع‌تر این ارقام را تعیین تکلیف کنند.

وضعیت 4500 میلیارد تومان استمهال وام مناطق زلزله‌زده سریع‌تر روشن شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه بر لزوم تسریع در تعیین تکلیف استمهال وام مناطق زلزله‌زده استان تأکید کرد و ابراز داشت: با توجه به فرصت کم در ساماندهی و بازسازی مناطق آسیب‌دیده، باید هر چه سریع‌تر بحث استمهال وام مناطق زلزله‌زده تعیین تکلیف شود.

هوشنگ بازوند امروز در جلسه بررسی وضعیت امهال تسهیلات بانکی مناطق زلزله‌زده که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: در مناطق زلزله‌زده ۹ شهرستان و ۲ بخش در کرمانشاه شامل استمهال می‌شوند که رقمی بالغ‌بر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان میزان این استمهال است لذا با توجه به فرصت کم باید هر چه سریع‌تر بحث استمهال را تعیین تکلیف کنیم.

وی بابیان اینکه سود این میزان تسهیلات در طی مدت ۲ سال استمهال حدود ۱۰ هزار و ۵۰ میلیارد تومان می‌شود، افزود: جهت اجرای امهال تسهیلات در مناطق زلزله‌زده نیاز به تشکیل کمیته‌ای به‌منظور تدوین شیوه‌نامه اجرایی آن است.

وی افزود: این کمیته باید به‌طور کامل استثنائات استمهال وام مناطق زلزله‌زده را مشخص و شیوه‌نامه اجرایی دقیق برای این موضوع را تدوین کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه