English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

پاسخ به شبهات منطقی ارائه شود

نماینده ولی فقیه در گیلان به ایجاد شبهه نسبت به مسائل اعتقادی مردم توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: پاسخ به شبهات دینی باید به صورت منطقی ارائه شود.

پاسخ به شبهات منطقی ارائه شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: پاسخ به شبهات منطقی ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی یک اصل است، اظهار کرد: بعضی از مراکز فرهنگی که باید فعالیت‌های فرهنگی انجام دهند تنها نام آن را یدک می‌کشند.

وی، پایداری انقلاب اسلامی را در ترویج فرهنگ به عنوان یک اصل از طریق رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها به مسائلی که جامعه به آن نیاز دارد باید بپردازند و مسائل سیاسی از امور فرعی است.

علما سنگرداران دین محسوب می‌شوند

امام جمعه رشت با بیان اینکه علما سنگرداران دین محسوب می‌شوند، تصریح کرد: علما با تألیفات خود مسائل دینی را برای مردم بیان می‌کنند.

آیت‌الله قربانی به وجود فقر در زیر سرسبزی استان گیلان اشاره کرد و گفت: بیشترین مددجویان کمیته امداد در بعضی از شهرهای این استان هستند.

وی با اشاره به ایجاد شبهه نسبت به مسائل اعتقادی مردم توسط دشمنان، بیان کرد: پاسخ به شبهات دینی باید به صورت منطقی ارائه شود.

برنامه‌های شتاب توسعه گیلان جمع‌بندی شده است

معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز در دیدار مذکور به تلاش مسؤولان به‌ویژه استاندار در توسعه گیلان اشاره کرد و گفت: جمع‌‌بندی برنامه‌ها برای شتاب توسعه استان انجام شده است.

دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور

حسینعلی امیری با اشاره به حضور فعال نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، افزود: فعالیت‌های عمرانی نمایندگان گیلان بر فعالیت‌های سیاسی آنها ارجحیت دارد.

وی، ترکیب مجموع مدیران قوای 3گانه با محوریت آیت‌الله قربانی در گیلان را بسیار خوب توصیف کرد و متذکر شد: آیت‌الله قربانی نه‌تنها سرمایه بزرگی برای انقلاب اسلامی است بلکه سرمایه‌ای برای اسلام و شیعه محسوب می‌شود.

این مسؤول، با اشاره به منابع محدود دولت، بیان کرد: در تلاش هستیم با منابع اندک موجود بتوانیم فعالیت‌های اجتماعی خوبی در کشور انجام شود ضمن اینکه مردم در حمایت از انقلاب و اسلامی در صحنه هستند.

اعلام 6 معضل گیلان به معاون اول رئیس جمهور

رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در دیدار مذکور از اعلام شش معضل بزرگ گیلان در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خبر داد و بیان کرد: معضل پسماند، فاضلاب، مشکل چای و برنج، گسترش منطقه آزاد انزلی، اتمام پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت و ارتقای پرداخت تسهیلات برای اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری از جمله موضوع‌های بیان شده در دیدار با معاون اول رئیس جمهور بود.

محمدحسین قربانی متذکر شد: اکر 200 میلیارد تومان مازاد بر 300 میلیارد تومان در حوزه گردشگری گیلان پرداخت شود در ایجاد اشتغال استان تاثیرگذار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی