English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

دیدار و سپاس از ۶۰۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر استان قم

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون دیدار از6000 خانواده معظم شهدا و ایثارگران قم در قالب طرح سپاس صورت گرفته است.

دیدار و سپاس از 6000 خانواده شاهد و ایثارگر استان قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم،‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از ابتدای امسال تاکنون دیدار از6000 خانواده معظم شهدا و ایثارگران قم در قالب طرح سپاس صورت گرفته است.

وی افزود: به منظور تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور خادمان به شهدا و در قالب 12 طرح صورت گرفته است.

سردار سید جوادهاشمی اضافه کرد: اجرای طرح های ابراهیمیان،  اسطوره های صبر90 و 95 سال و بیشتر ،‌ دفاع مقدس،‌ دولت عشق ،‌دیدار دانش آموزی،‌ رمضان،  شهدای منا، ‌علمداران حماسه،‌ مدافعان حرم و شهدای انقلاب در سطح شهر و روستاهای استان، در راستای تکریم و سپاس از خانواده معظم شهدا وایثارگران به واسطه صبر، ایثار و پایداری ایشان در راه شهدا صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار طرح اسطورهای صبر 90 سال و بیشتر همزمان با سراسر کشور در قم اجرا شد ودر جریان این طرح از 216 والدین  معظم شهید بالای 90سال دیدار صورت گرفت.

تقدیم یکصد شهید در دوران انقلاب اسلامی از استان قم

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم با اشاره به تقدیم یکصد شهید در دوران انقلاب اسلامی از استان قم، ادامه داد: اجرای طرح دیدار از خانواده معظم شهدای انقلاب از دیگر طرح هایی است که در این ایام همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم

 وی با اشاره به اینکه برخی از این طرح ها با حضور مسوولان ملی و استانی انجام شده است، اذعان داشت: دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران موجب آشنایی با سیره شهدا،‌ ایجاد روحیه بالا در خدمت رسانی،  نشاط و تحرک و الگو گیری از شهدا در خدمت به نظام اسلامی است.

در این دیدارها همچنین مسئولان ملی و استانی و علمای اعلام نیز حضور داشته اند،‌این حضور مایه دلگرمی خانواده ها و موجب تقویت روحیه ایثار در سطح جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه