English

با صدور متنی:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه صادر کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای از مردم این استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن بیانیه صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم غیور و همیشه در صحنه استان خواست تا همچون سالهای گذشته، حضوری باشکوه و حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشته باشند.

علی محمد احمدی گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دوشادوش ملت بزرگ ایران همواره در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشقدم و زبانزد بودند و یقیناً در روز ۲۲ بهمن باشکوه تر و حماسی تر از سالهای گذشته به صحنه خواهند آمد و نقشه‌ها و هجمه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

احمدی افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی سی و نهمین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که مردم انقلابی ایران اسلامی همچون روز اول بر عهدی که با امام (ره) و شهدا برای پاسداری از انقلاب بستند، پای بند هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته از مکتب عاشورا و فاطمیه (س) است و امسال نیز مردم ایران ثابت کردند که در مهم‌ترین جشن ملی خود نیز شأن ائمه معصوم (ع) و اهل بیت (ع) را به خوبی حفظ کرده و دهه فجر فاطمی را در پاسداشت ارزش‌های انقلاب برگزار کردند.

راهپیمایی 22 بهمن

ملت ایران 22 بهمن بار دیگر پایبندی‌شان را از نظام به نمایش خواهند گذاشت

استاندار خاطرنشان کرد: در روز ۲۲ بهمن ملت ایران اسلامی بار دیگر پایبندی از اصول نظام و حمایت بی دریغ خود از دستاوردهای ارزشمند انقلاب را به منصه ظهور خواهند گذاشت و به دشمنان ثابت خواهند کرد که ذره ای از مبانی فکری و انقلابی خود کوتاه نخواهند آمد و تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهند ماند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم شریف و حماسه ساز استان دعوت کرد تا با حضور پرشور و حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند و یک بار دیگر و حتی با صلابت تر از سالهای گذشته میثاق ابدی خود با آرمانهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند.

احمدی این حضور پر شور و شعور را سیلی محکمی بر صورت بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست تا فکر هر گونه هجمه و نقشه شوم را از سر خود بیرون کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه